دهمین محفل بزرگ قرآنی در منطقه فردو قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3815306
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

دهمین محفل بزرگ قرآنی در منطقه فردو قم برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه - دهمین محفل بزرگ قرآنی و یادمان اساتید قرآنی و شهدای منطقه فردو از توابع قم، پنج‌شنبه شب نهم خرداد ماه در این روستای شهید پرور برگزار می‎شود.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی ندای رحمت رضوان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: این محفل قرآنی طبق سنوات گذشته در دهه سوم ماه مبارک رمضان با حضور قرآء مطرح کشوری و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران روستای فردو برگزار می‌شود.
حجت‎‏الاسلام وحید وفایی نکو با بیان اینکه بزرگداشت محافل قرآنی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب می باشد، افزود: امسال نیز محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و اساتید برجسته کشوری و گروه تواشیح ندای رحمت فردو در شب های آخر ماه رمضان و به خصوص در هفته آخر این ماه برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به برگزاری نماز جمعه منطقه فردو و برگزاری برنامه های قرآنی در چندین روستا، امسال با تجمیع این برنامه های قرآن شاهد برگزاری بزرگترین محفل قرآنی منطقه را داشته باشیم.
وفایی ادامه داد: این برنامه قرآنی با سخنرانی امام جمعه منطقه، قاریان، حافظان مطرح کشوری و همچنین با تجلیل از خادمان قرآنی منطقه فردو همراه خواهد بود.
لازم به ذکر است، این محفل انس با همکاری کانون شهدای فردو و موسسه فرهنگی و قرآنی ندای رحمت رضوان ، همچنین مشارکت سازمان اوقاف و خیریه برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری برنامه تجلیل از خانوادهای شهدای قرآنی فردو در این مراسم خبرداد.
انتهای پیام

captcha