پیام امام جمعه یزد و نماینده مردم در مجلس خبرگان به‌مناسبت روز قدس
کد خبر: 3815888
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

پیام امام جمعه یزد و نماینده مردم در مجلس خبرگان به‌مناسبت روز قدس

گروه سیاسی- نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

«پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس»به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد و آیت‌الله ابوالقاسم وافی، نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس پیامی مشترک صادر کردند.
در این پیام آمده است: جمعه آخر ماه مبارک رمضان ‌روز قدس است روزی که از امام بزرگوار انقلاب خمینی بزرگ(رحمـﮥ الله علیه) به یادگار مانده و ان شاالله تا محو رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه خواهد یافت. امسال روز قدس از دو ویژگی خاص برخوردار است. اول اینکه آمریکا به همراهی کشورهای مرتجع عرب و رژیم اشغالگر قدس در صدد برنامه ریزی برای ضمیمه کردن فلسطین مظلوم به سرزمین‌های اشغالی و گرفتن هویّت اصلی فلسطینیان و یکپارچه نمودن یهودی‌نشینی این سرزمین‌ها تحت عنوان معامله قرن است که هدف آن تسلط اسرائیل بر سرزمین‌های عربی تا آنجا که به اصطلاح امنیّت این رژیم به طور کامل تأمین شود و این خود علاوه بر خیانت به آرمان‌های مقدس فلسطین سلطه بر کشورهای عربی مزدور و دوشیدن آن‌ها و در نهایت ذبح این کشورها توسط امریکا است. اگر چه این دولت‌ها تمام و کمال تابع ارباب خود امریکا هستند ولی توده‌های مردم مسلمان عرب از این خیانت‌ها بیزارند و ان شاالله نخواهند گذاشت که این هدف شوم تحقق یابد و مبارزات مردم فلسطین به خاموشی گراید.
دومین ویژگی قدس امسال شدت تحریم‌های آمریکا و فشار مضاعف به مردم شریف ایران است که به خیال خام خود بتوانند حمایت مردم را از نظامشان کمرنگ جلوه دهند و به اصطلاح مردم را به نوعی رودروی نظام جمهوری اسلامی قرار دهند. حاشا و کلا این آرزو را باید به گور ببرند زیرا آنها نه مردم ایران را خوب شناخته‌اند و نه رهبری نظام را.
شعار این مردم برای همیشه دوران این بوده است می‌میریم ولی ذلّت را نمی‌پذیریم و ما زیر بار توپ و تشرهای آمریکا نمی‌رویم و تا آخرین قطره خون خود از جمهوری اسلامی و رهبری آن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) دفاع خواهیم نمود. روز قدس روز نشان دادن صلابت و قدرت مردم در برابر زورگویی‌های دشمن است و نشان دهنده این است که علی رغم مشکلات معیشتی مردم که ناشی از
کارشکنی‌های دشمن و تحریم‌ها و بعضاً‌ ضعف مدیریت‌ها و عدم نظارت کافی است مردم در صحنه می‌مانند و با رهبرشان بیعت دوباره
می‌بندند که ایشان را تنها نمی‌گذارند و راه ورود دشمن را با جان و مال خود سدّ می‌کنند.
انتظار دارد مردم شریف استان یزد همواره و همپای دیگر هموطنان عزیز روز قدس را به صحنه بیایند و با راهپیمایی شکوهمند خود بر آرمان‌های بحق فلسطین مظلوم و ستیزه با زورگویان و قلدران و آدم کشان تأکید نمایند. روز قدس از ایام الله است و ان شاالله همه ما در بزرگداشت آن با حضور خود در راهپیمایی بکوشیم.

انتهای پیام

captcha