راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین برگزار شد
کد خبر: 3815953
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین برگزار شد

گروه سياست و اقتصاد - راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین هم‌زمان با سراسر کشور، با حضور جمع کثیری از راهپیمایان برگزار شد.

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین

به گزارش ایكنا از قزوین، راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوين نيز مانند بیش از 950 شهر کشور از مساجد و میدان‌های اصلی برگزار شد و تمام مسیرها به سمت محل برگزاری نماز جمعه بود.
بیش از 4000 عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را در سراسر کشور پوشش خبری و رسانه‌ای دادند که از این تعداد حدود 250 نفر از رسانه‌های خارجی از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در این مراسم حضور داشتند.
به گفته «رمضان شریف» رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شعار محوری روز جهانی قدس سال ۹۸ «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» انتخاب شده بود.
به گزارش ايكنا در شهر قزوین راهپیمایی ساعت 11 در دو مسیر انجام شد که مسیر شماره یک چهارراه طالقانی (سر پل طالقانی) ـ خ طالقانی ـ میدان آزادی ـ مسجدالنبی (ص)، مسیر شماره دو میدان میرعماد (دروازه راه کوشک) خ نادری ـ (میدان آزادی) ـ مسجدالنبی (ص) بود؛ در پایان راهپیمایی، قطعنامه پایانی قرائت شد.

انتهای پيام

captcha