ویدئوموزیک مقاومت عراق قلب رژیم صهیونیستی را نشانه رفت
کد خبر: 3816038
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
با تولید «بر مدار 32»؛

ویدئوموزیک مقاومت عراق قلب رژیم صهیونیستی را نشانه رفت

کانون خبرنگاران نبأ ــ مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، نخستین ویدئوموزیک فارسی مقاومت اسلامی عراق را با نام «بر مدار ۳۲» در روز جهانی قدس امسال به‌صورت همزمان در شبکه‌های داخلی و خارجی روی آنتن برد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ‌؛ این نماهنگ که فرایند تولید آن، یک‌ سال به طول انجامیده، از سوی مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، با خوانندگی «میلاد هارونی»، به تهیه‌کنندگی «سید عبدالحسین میرداماد» و کارگردانی «داوود جلیلی» تولید شده است.

عنوان کلیپ «بر مدار ۳۲» به مختصات موشکی «هاکریا» قلب نظامی و استراتژیک رژیم صهیونیستی در تل‌آویو اشاره دارد؛ مختصاتی که پیش‌تر اعلام نشده و در این کلیپ برای اولین‌بار اعلام می‌گردد.

از ویژگی‌های بارز این ویدئوموزیک، بازسازی منحصربفرد و دقیق پلان‌های نظامی با دقت در جزئیات از جمله نوع لباس، رنگ خاک، عوارض طبیعی منطقه جولان، اتاق استخبارات رژیم صهیونیستی و... است.

«بر مدار ۳۲» روایت‌گر نبرد قناصان نُجَباء و تروریست‌های داعش در سوریه است: «دو همرزم مدافع حرم، یکی رزمنده نُجَباء(صابر) و دیگری مستشار ایرانی(علی) نقش اصلی را ایفا می‌کنند. در جریان درگیری با تروریست‌های داعش، علی هدف دشمن قرار می‌گیرد و در لحظه شهادت خود، پلاکی را که عبارت «القدس لنا» بر آن حک شده است، به صابر می‌سپارد. رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء پس از شکست داعش به‌سوی بلندی‌های جولان حرکت می‌کنند و نشان می‌دهند که هدف نهایی‌شان نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است.»

شایان ذکر است که این نماهنگ به زبان‌های عربی، انگلیسی و عبری نیز ترجمه شده است.

ابوذر رحیمی

انتهای پیام

captcha