اجرای مسابقه «پانتومیم سیاسی» در دانشگاه سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3816291
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

اجرای مسابقه «پانتومیم سیاسی» در دانشگاه سیستان و بلوچستان

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان از اجرای مسابقه «پانتومیم سیاسی» ویژه دانشجویان، برای نخستین بار در این دانشگاه خبر داد.

رضا طهماسبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان وبلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: برای نخستین بار، مسابقه «پانتومیم سیاسی» ویژه دانشجویان امروز، شنبه 11 خردادماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقه برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های استان برگزار شد که در نخستین دوره آن حدود 60 نفر در قالب 20 تیم سه نفره به اجرای مسابقه پرداختند و با توجه به اینکه اولین تجربه اجرا بود بسیار مورد علاقه دانشجویان قرار گرفت.
طهماسبی افزود: نحوه اجرا بدین شکل بود که چهره شخصیت‌های سیاسی کشور و جهان به‌صورت ویدئو پروژکتور برای هر گروه نمایش داده می‌شد و یک نماینده باید به‌صورت پانتومیم آن را برای سایر اعضای گروه خود اجرا می‌کرد که در پایان تیم‌های برتر معرفی شده و جوایز خود را دریافت کردند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این مسابقه چهره‌های سیاسی داخل و خارج کشور نظیر ترامپ، جورج بوش و غیره به نمایش گذاشته شدند.

انتهای پیام

captcha