رژیم صهیونیستی بهای تعرض به مسجد الاقصی را خواهد پرداخت
کد خبر: 3816745
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
جهاد اسلامی:

رژیم صهیونیستی بهای تعرض به مسجد الاقصی را خواهد پرداخت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول ادامه تنش در قدس اشغالی در نتیجه تعرض های شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی است و بهای آن را نیز خواهد پرداخت.

به گزارش ایکنا؛ مهر به نقل از العهد نوشت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول ادامه تنش در قدس اشغالی در نتیجه تعرض های شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی است و بهای آن را نیز خواهد پرداخت.

این جنبش در بیانیه‌ای در واکنش به تعرض بیش از هزار شهرک‌نشین یهودی به مسجد الاقصی و حمله نیروهای پلیس صهیونیستی به نمازگزاران و معتکفین در این مسجد، تصریح کرد که این تجاوزات با هدف بر هم زدن عبادات و اعتکاف نمازگزاران فلسطینی در داخل این مسجد مبارک انجام می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است که ساکنان قدس به ویژه نمازگزاران حق دارند از خود و مقدساتشان در برابر حملات و تجاوزات اشغالگران صهیونیست که هیچ احترامی برای انسانیت و اماکن مقدس قائل نیستند، دفاع کنند.

جهاد اسلامی افزود که این تجاوزات عزم ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی و اعتکاف در آن را جزم‌تر می‌کند و فلسطینیان حاضرند همیشه در راه دفاع از قدس و مسجد الاقصی پیشقدم شده و جانفشانی کنند.

انتهای پیام

captcha