آمادگی اورژانس البرز برای خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره)
کد خبر: 3817071
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

آمادگی اورژانس البرز برای خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره)

گروه اجتماعی- رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: نیروهای عملیاتی برای خدمات‌رسانی مناسب به عزاداران سالگرد ارتحال امام راحل(ره) به حالت آماده باش درآمدند.

آمادگی اورژانس البرز برای خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره)

مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در آستانه فرا رسیدن ۱۴ خردادماه و گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، مرکز اورژانس البرز همچون سال‌های گذشته، با تمام توان و امکانات آماده خدمت به زائران روزه‌دار در حرم مطهر است.
این مسئول افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز ضمن استقرار در تمام مسیر کاروان‌های زیارتی، دو درمانگاه صحرایی در پارکینگ ضلع غربی حرم مطهر برپا کرده و نیز یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتور در این مسیرها مستقر کرده است.
به گفته وی، تیم‌های عملیاتی و درمانی این مرکز در قالب دو تیم خانم و آقا پزشک، پرستار و کارشناس فوریت‌های پزشکی از بعد از ظهر فردا سه شنبه ۱۴ خرداد تا پایان مراسم در درمانگاه‌های صحرایی آمادگی پذیرش و درمان مراجعان را دارند.
بابایی خاطر نشان کرد: همچنین در روز عید سعید فطر همزمان با برگزاری نمازعید با استقرار ۱۹ تیم عملیاتی اورژانس در مصلی‌ها و یا مساجد جامع در سطح استان البرز آمادگی ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به نمازگزاران را خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعطیلات پیش رو و آغاز موج سفرهای درون و برون استانی گفت: آمبولانس‌های اورژانس البرز از بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۳ خرداد تا ظهر شنبه ۱۸ خرداد در تمام محورهای ارتباطی استان مستقر می‌شوند.
انتهای پیام

captcha