سبک زندگی شهدا را به مردم معرفی کنیم
کد خبر: 3817661
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

سبک زندگی شهدا را به مردم معرفی کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سنندج با تأکید بر اینکه مدیران جامعه ما امروز باید شهدا را الگو خود قرار دهند، گفت: ما نیاز داریم که سبک زندگی شهدا را به مردم معرفی کنیم و هرچه بیشتر در این زمینه کار کنیم چون به الگوسازی صحیح برای زندگی مردم کمک کرده‌ایم.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسگری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سنندج امروز، 18 خردادماه در جمع اصحاب رسانه که به مناسبت اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز آثار برکات و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا خود را نشان داده و مقاومت به عنوان یک تفکر در سطح جهان شناخته و طرفداران زیادی را پیدا کرده است.
وی افزود: همه آزادی‌خواهان دنیا امروز طرفدار تفکر آزادی خواهی و مقاومت هستند و این تفکر، استکبار جهانی را به هم ریخته و آمریکا امروز بیشترین عصبانیتش از تفکر مقاومت است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه مقاومت ما برگرفته از تعالیم دینی و سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار است، عنوان کرد: مقاومت کم هزینه‌ترین راه است و بیشترین سود را برای ما دارد.
وی با اعلام اینکه شهدا سرآمد در مقاومت هستند چراکه آنها از همه سرمایه خود گذشتند تا امروز به عزت و جاودانگی برسیم، بیان کرد: بارزترین ویژگی شهدا اخلاص، ازخود گذشتگی، خدمت به مردم، ولایت‌مداری و دوری از تجملات دنیوی بود که امروز این ویژگی‌ها موردنیاز مدیریت جامعه ماست.
وی با تأکید بر اینکه مدیران جامعه ما امروز باید شهدا را الگو خود قرار دهند، اعلام کرد: ما نیاز داریم که سبک زندگی شهدا را به مردم معرفی کنیم و هرچه بیشتر در این زمینه کار کنیم چون به الگوسازی صحیح برای زندگی مردم کمک کرده‌ایم.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سنندج در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با شهدا و الگوبرداری از آنها از جمله اهداف یادواره شهداست چون کار دشمن این است که الگوهای غربی را به دانش‌آموزان ما القا کند.
وی افزود: کنگره شهدا بزرگترین اتفاق فرهنگی استان کردستان در سال جاری است که با برگزاری آن دوباره جامعه را به عطر شهدا آکنده کرده و پیام آنها را منتقل می‌کنیم.
عسگری اعلام کرد: اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج صبح روز دوشنبه، 20 خردادماه با حضور اقشار مختلف شهر سنندج در مجتمع امام خمینی این شهر برگزار می‌شود.
وی در پایان سخنان خود به تشکیل ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج از سال 96 اشاره کرد و یادآور شد: سرکشی از سه هزار و 588 خانواده شهید و ایثارگران، تعویض تابلوهای شهدای سطح شهر، تولید سرود مناسبتی، جمع آوری آثار و وصیت نامه شهدا در قالب آلبوم شهدا، تولید المان، تهیه 120 جلد شناسنامه شهدا و تولید اپلیکیشن شهدای سنندج از جمله اقدامات صورت گرفته این ستاد بوده است.
انتهای پیام

captcha