‌تحقق خواسته‌ها و مصوبات اعضای اتحادیه قرآنی را خواستاریم
کد خبر: 3817705
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
قاسم جهان‌آرا:

‌تحقق خواسته‌ها و مصوبات اعضای اتحادیه قرآنی را خواستاریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی غرب کشور با اشاره به اینکه ما تنها به تحقق خواسته‌ها و مصوبات اعضای اتحادیه قرآنی اصرار داریم، بیان کرد: ما خواهان رعایت مصوبات مجامع و دوری از قضاوت و پیش‌داوری اعضای اتحادیه تشکل‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی هستیم.

خواهان رعایت مصوبات مجمع عمومی و دوری از قضاوت هستیمقاسم جهان‌آرا، مدیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه پنج سال تلاش برای ادغام اتحادیه قرآنی دو مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: در این راستا چندین جلسه در استان‌های مختلف کشور در جهت جلب رضایت مجموعه قرآنیان تبلیغات اسلامی و تعیین سرنوشت جامعه قرآنی برگزار شد.
جهان‌آرا اضافه کرد: ایجاد منبع واحد برای صدور مجوز، ایجاد تشکیلات منسجم جهت توزیع عادلانه بودجه، هدفمند شدن برنامه‌های قرآنی و دوری از موازی‌کاری و ... از دستاورد‌هایی مهمی است که می‌تواند از ادغام مؤسسات قرآنی این دو مجموعه حاصل شود.
وی با اشاره به اینکه سازوکار ‌برگزاری جلسات در برخی استان‌ها برای انتخابات تغییر کرد، افزود: در این راستا حذف عناصر شاخص و کارآمد از صحنه که بیانگر عدم توجیه طرف مقابل به وفاق، یکدلی و تحقق آیه شریفه «واِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا» کلید خورد.
مدیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی غرب کشور ابراز کرد: همین امر باعث موضع‌گیری قاطع، تعداد بیش از سیصد مؤسسه در دو مجمع عمومی سال قبل، برای رهایی از بحث ادغام شد.
جهان‌آرا بیان کرد: همه منتخبان در آخرین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت، مکلف بر به‌کار‌گیری تمام تلاش خود برای استقلال اتحادیه‌ای با سابقه‌ای پانزده ساله به فعالیت خود شدند.
وی با اشاره به اینکه بین دو مجموعه اتحادیه قرآن و عترت تبلیغات و ارشاد دوستی و برادری وجود دارد، گفت: با نهایت احترام به طرف مقابل، خواهان رعایت و احترام به مصوبات مجامع و دوری از قضاوت و پیش داوری بر این مهم که چون برخی اعضا به دلیل عدم کسب آرا معترض ادغام هستند، هستیم.
جهان‌آرا بیان کرد: ما تنها به تحقق خواسته‌ها و مصوبات اعضای اتحادیه اصرار داریم.
انتهای پیام

captcha