ساخت و مرمت ۶۰۰ منزل مسکونی از سوی بسیج سازندگی البرز در خوزستان
کد خبر: 3817963
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

ساخت و مرمت ۶۰۰ منزل مسکونی از سوی بسیج سازندگی البرز در خوزستان

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: بسیج سازندگی استان ساخت، مرمت و بازسازی ۶۰۰ خانه مردم سیل‌زده شهر باوی در استان خوزستان را برعهده گرفت.

ساخت و مرمت 600 منزل مسکونی توسط بسیج سازندگی البرز در خوزستان

علی ترکاشوند، رئیس بسیج سازندگی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده قرار شد تا ۲۰۰ خانه از ابتدا ساخته شده و ۴۰۰ خانه نیز مرمت و بازسازی شود که مقدمات این کار انجام شده و مقرر شد که در فاز اول ساخت ۳۰ خانه آغاز و ۵۰ منزل نیز از سوی گروه‌های جهادی مرمت شوند.
وی افزود: ساخت و مرمت منازل از سوی گروه‌های جهادی برای افرادی انجام می‌شود که تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی بوده و یا اینکه جزو طبقه محروم جامعه باشند.
رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: یکی از برنامه‌های امسال که بعد از عید مابقی برنامه‌ها را تحت الشعاع قرار داد موضوع سیلی بود که در سه منطقه کشور رخ داد.
ترکاشوند افزود: ابتدا سیل در استان گلستان رخ داد که سپاه استان البرز معین خدمات‌رسانی به این استان شد و البرز باز هم مثل زلزله‌ای که در کرمانشاه آمد در سیل هم موفق شد به عنوان یکی از استان‌های پیشرو نیازمندی‌های اولیه استان گلستان را سریع برطرف کند.
وی بیان کرد: پس از سیل گلستان با فاصله‌ای چند روزه و بلافاصله سیلی در استان لرستان رخ داد که سرریز آن سیل به استان خوزستان رسید و استانداری البرز با توجه به تقسیمات وزارت کشور معین خدمات‌رسانی به مردم شهر باوی در استان خوزستان شدند.
رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: بین سپاه و استانداری یک اتفاق و همدلی رخ داد تا در یک منطقه خدمات‌رسانی کنند و به همین منظور ما هم منطقه هدف را تغییر دادیم و به استان خوزستان و شهر باوی رفتیم.
وی گفت: با توجه به اینکه منابع دولتی محدود است برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده، طرح همبستگی ملی برای ساخت منازل مردم سیل‌زده به اجرا درآمده که برای بهتر اجرا شدن این طرح نیازمند همکاری مردم و خیرین هستیم.
انتهای پیام

captcha