کشف استعدادهای هنری طلاب با تدوین طرح جامع هنر در حوزه
کد خبر: 3818420
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
معاون تبلیغ حوزه خبراد:

کشف استعدادهای هنری طلاب با تدوین طرح جامع هنر در حوزه

گروه حوزه‌های علمیه ــ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه از اجرای طرح کشف استعدادهای هنری طلاب با تدوین طرح جامع هنر همچنین مرکز هنر و رسانه در حوزه علمیه خبر داد.

طرح جامع هنر در حوزه  تدوین شد/ تاسیس مرکز هنر و رسانهبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه، شامگاه دوشنبه، 20 خرداد، در دیدار آیت‌الله اعرافی با شاعران طلبه که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد با ذکر این مطلب که استعدادیابی در حوزه تبلیغی از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: مهم‌ترین نکته در تبلیغ این است که از همه ظرفیت‌ها برای تبلیغ استفاده شود.

نبوی یکی از مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت هنری در حوزه را کشف و شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و شعری در حوزه دانست و افزود: طرح شناخت استعدادها در مدارس علمیه آغاز شده است که امیدواریم به خوبی دنبال شود.

وی افزود: به منظور استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌های هنری در حوزه، طرح جامع هنر تدوین و به همه مدارس علمیه ابلاغ شده است که یکی از رشته‌های آن، رشته شعر و ادبیات است.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه، تأسیس مرکز هنر و رسانه را از جمله اقدامات عملی حوزه‌های علمیه در این مسیر دانست و گفت: امیدواریم که جذب طلبه این مرکز از سال تحصیلی 98-99 در حوزه آغاز شود.

وی یادآور شد: تشکیل کمیته‌های ادبیات در بدنه تبلیغی حوزه از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است؛ سال گذشته این کمیته 14 بار تشکیل جلسه داد، ولی شاعران حوزوی بر این باور هستند که این جلسات می‌تواند به شکل منفک ویژه شاعران نیز برگزار شود که در این زمینه مشکلی نیست.

انتهای پیام

captcha