برگزاری کلاس صرف، نحو و ترجمه عربی در مجتمع کریم اهل بیت(ع)
کد خبر: 3820643
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰

برگزاری کلاس صرف، نحو و ترجمه عربی در مجتمع کریم اهل بیت(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ کلاس صرف، نحو و ترجمه عربی ویژه داوطلبان کنکور ارشد و دکتری در مجتمع فرهنگی، آموزشی، قرآنی کریم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کلاس صرف، نحو و ترجمه عربی بر اساس مبادی العربیه ۴، ویژه داوطلبان شرکت در کنکور ارشد و دکتری در رشته‌های گروه الهیات و معارف اسلامی، زبان و ادبیات عرب، زبان و ادبیات فارسی و تاریخ، حافظان متقاضی اخذ مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث و تمام علاقه‌مندان به یادگیری صرف، نحو و ترجمه عربی در مجتمع فرهنگی، آموزشی، قرآنی کریم اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.
این دوره در سه ترم سه ماهه، با تدریس مجتبی حیدری (با بیش از 10 سال سابقه تدریس در کلاس‌های آمادگی آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری و نویسنده کتاب‌های جامع زبان عربی، ویژه آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری) روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، ساعت 15 تا 18 به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
برای شرکت‌کنندگان دوره مجازی، حداکثر ۲۴ ساعت پس از برگزاری کلاس حضوری، فایل صوتی و تصویر جزوه‌های کلاس در پایگاه اطلاع‌رسانی مجتمع کریم اهل بیت(ع) بارگذاری خواهد شد.
مجتمع کریم اهل بیت(ع) تهران در میدان دهکده المپیک، شهرک گلستان، هجده متری اول واقع است و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از طرق سایت اینترنتی: http://cceqk.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، ساعت 13 تا 18 با شماره 02144719117 تماس بگیرند.
نسرین دشتی
انتهای پیام
captcha