احداث بیمارستان قائم(عج) در تویسرکان
کد خبر: 3821106
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

احداث بیمارستان قائم(عج) در تویسرکان

گروه اجتماعی ــ بیمارستان قائم(عج) تویسرکان در زمینی به مساحت ۴۷ هزار و ۳۸۸ مترمربع در بخش‌های مختلف درمانی احداث شد.

احداث بیمارستان قائم(عج) در تویسرکانبه گزارش ایکنا همدان، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی روز گذشته، ۳۰ خردادماه در ابتدای ورود به همراه هیئت همراه خود، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدا به شهیدان سلام و ادای احترام کردند و پس از آن از پروژه‌های در حال احداث حوزه علمیه برادران و بیمارستان قائم (عج) شهرستان بازدید بعمل اوردند.

اسلامی ضمن بیان این امید که این پروژه تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد، گفت : طبیعی است وقتی تغییری نظیر ارتقای بیمارستان از ۹۶ تختخواب به ۱۵۴ تختخواب صورت می‌گیرد همه برنامه‌ریزی‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به آغاز نصب تجهیزات بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی قائم(عج) توسط وزارت بهداشت گفت، به لطف خدا پروژه فعال است که با روند خوب عملیات اجرایی پروژه ازآغاز نصب تجهیزات امیدواریم طی چند ماه آینده این بیمارستان به بهره برداری برسد.

یادآور می‌شود، بیمارستان قائم (عج) در زمینی به مساحت ۴۷ هزار و ۳۸۸ مترمربع در بخشهای درمانگاه، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، سالن انتظار، فیزیوتراپی، آندوسکوپی، رختکن، بستری زنان و زایمان، بستری اطفال، مراقبتهای ویژه، اعمال زایمان، جراحی و داخلی، ۱۰ تخت دیالیز، سی تی اسکن، بانک، مهدکودک و پارکینگ احداث شده است.

پروژه ۹۶ تختخوابی بیمارستان قائم تویسرکان در طی سال‌های اخیر با تلاش نماینده مردم شهرستان در مجلس به ۱۵۴ تختخوابی ارتقا پیدا کرد که در حال حاضر بیش از ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وزیر راه و شهرسازی پیرامون نیاز اعتباری برای ادامه پروژه کمربندی تویسرکان گفت: در این باره با استاندار مذاکره می‌کنیم و اگر طرحی هست که باید حمایت شود ما در حد مقدورات کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha