بصیرت‌افزایی و تحکیم مبانی اسلامی به الگوی پایدار اسلامی نیاز دارد
کد خبر: 3821215
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
امام‌جمعه گله‌دار:

بصیرت‌افزایی و تحکیم مبانی اسلامی به الگوی پایدار اسلامی نیاز دارد

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قاسمیان با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: امروزه در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن خصوصاً حمله به مبانی دینی و عقیدتی نیازمند به الگوی پایدار و ماندگار اسلامی برای افزایش بصیرت و تحکیم مبانی اصیل اسلامی هستیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قاسمیان، امام جمعه موقت گله‌دار استان فارس، 31 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر رابطه محبت‌آمیز میان خداوند و انسان را ثمره تقوا دانست و گفت: این مهم حاصل تسلیم و رضا نسبت به اراده و مقدرات الهی در همه حالات و پرهیز از هر گله‌مندی است.
وی با بیان اینکه ایمان و عمل صالح موجب رضایت الهی است، با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین(ع) خواستار تفکر و تدبر در الفاظ، معانی و مفاهیم قرآن کریم و عمل به آیات این کتاب آسمانی شد.
امام جمعه موقت گله‌دار با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: امروزه در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن خصوصاً حمله به مبانی دینی و عقیدتی نیازمند به الگوی پایدار و ماندگار اسلامی برای افزایش بصیرت و تحکیم مبانی اصیل اسلامی هستیم.
قاسمیان ضمن پاسداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران به تشریح زندگانی این مجاهد فی سبیل‌الله پرداخت و در پایان با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی توسط پاسداران میهن اسلامی، تأکید کرد: همگان باید این عزت، اقتدار و امنیت که به لطف خدا و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) حاصل شده، قدر بدانیم و ضمن وحدت و هوشیاری لازم قدرشناس انقلاب و نظام اسلامی باشیم.
یادآور می‌شود، در بین‌الصلاتین، کوثری، کارشناس سلامت و روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر ضمن تبیین آثار سوء مصرف مواد مخدر و دخانیات به بیان راهکارهای عملی برای سلامت فردی و اجتماعی پرداخت و در ادامه محمودی، مدیر اداره برق شهرستان مهر نیز از کار جهادی مسئولان مربوطه در راه‌اندازی ایستگاه برق که دچار آتش‌سوزی شده بود؛ تقدیر و از صبر و متانت مردم در این زمینه تشکر کرد.
عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha