ترور شخصیتی یاران انقلاب؛ دستور کار دشمن
کد خبر: 3821253
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
امام‌جمعه خوشاب بیان کرد:

ترور شخصیتی یاران انقلاب؛ دستور کار دشمن

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی گفت: دشمنان اسلام در گذشته به کمک منافقین با ترور فیزیکی، افراد را حذف می‌کردند، ولی امروز به دنبال ترور شخصیتی یاران انقلاب هستند تا مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، 31 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد این شهرستان با بیان اینکه رسیدگی نکردن به برخی از مشکلات در خانواده‌ها باعث متلاشی شدن کانون گرم خانواده می‌شود، با اشاره به حوادث تروریستی دهه 60، گفت: سال 60 سال حقانیت نظام جمهوری اسلامی و سال رسوایی منافقین در برابر اتحاد مردم است.
وی با بیان اینکه در این سال‌ها برخی از عزیزترین یاران حضرت امام خمینی(ره) به دست منافقین کوردل ترور شدند، افزود: یکی از افرادی که در آن زمان مورد ترور قرار گرفت؛ رهبر معظم انقلاب بود که با لطف خدا برای حمایت از اسلام و انقلاب زنده ماندند و آرمان‌ها و اصل انقلاب را زنده‌تر از گذشته کرد.
خطیب جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در عمل نشان داده است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در گذشته با ترور شهید بهشتی، معمار دستگاه قضایی کشور و 72 تن از یاران باوفایش را از ما گرفتند و این روزها به دنبال ترور شخصیتی مسئولان نظام هستند تا مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند.
حجت‌الاسلام دهقانی با بیان اینکه با پیاده‌سازی دستورات اسلامی و قرآنی در جامعه فاصله زیادی داریم و منکر مشکلات در جامعه امروزی نیستیم، گفت: خطبا، علما و اندیشمندان جامعه بصیرت انقلابی را در جامعه تبیین کنند و نگذارند مسئولان نظام ترور شخصیتی شوند.
وی با تأکید بر اینکه نباید با بیان سخنان نسنجیده در زمین دشمن بازی کنیم، با اشاره به تلاش برخی افراد و جریانات در کشور برای تخریب قوه قضائیه، افزود: قانون رسیدگی به دارایی مسئولان در کشور از حدود 14 سال قبل پیگیری و نوشته شده است و حجت‌الاسلام رئیسی بعد از ورود به قوه قضائیه این قانون را اجرایی کردند.
امام جمعه خوشاب با اشاره به عبرت گرفتن از زندگی افرادی مانند صدام حسین در عراق، مرسی در مصر و قذافی در لیبی که امید به حمایت آمریکا داشتند، گفت: جان دادن در زندان، آخر و عاقبت افرادی است که دلخوش به آمریکا هستند و فکر می‌کنند آمریکا از آنها حمایت خواهد کرد.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha