مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره‌ تئاتر رضوی تمدید شد
کد خبر: 3821915
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
فرصت دوباره اهالی تئاتر برای شرکت در جشنواره امام رضا(ع)؛

مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره‌ تئاتر رضوی تمدید شد

گروه هنر ــ اهالی تئاتر برای شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی، می‌توانند آثار خود را تا دهم تیرماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی در سال جاری تمدید شد. اهالی تئاتر برای شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی که به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، می‌توانند آثار خود را تا دهم تیرماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، توصیه و تأکید بر اخلاق رضوی، پرداختن به مفاهیم عالیه در فرهنگ رضوی با نگاه به مصادیق اجتماعی، سیره امام رضا(ع) در اشعار شعرا، نگاه عرفا و ادبای ایران از جمله محورهای تعیین شده برای آثار این جشنواره است.

این رقابت در بخش‌های مسابقه نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌های صحنه‌ای برگزار می‌شود. هر نویسنده در بخش نمایشنامه‌نویسی می‌تواند با ارائه حداکثر ٢ اثر در جشنواره شرکت کنند که نمایشنامه‌ها نباید در جشنواره‌های پیشین رضوی حائز رتبه یا مقام برتر شده باشند و آثار اقتباسی الزاماً باید با ذکر منابع و خلاصه آن صورت گیرد.

‌در بخش نمایش‌های صحنه‌ای گروه‌های متقاضی می‌بایست ٥ عدد لوح فشرده اثر خود را در قالب DVD به همراه سوابق هنری کارگردان، طرح و گروه نمایشی و فرم تکمیل شده تقاضای حضور در جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند. آثاری که برای این دوره از جشنواره تولید شده باشند در اولویت انتخاب خواهند بود.

انتهای پیام

captcha