اردوهای جهادی؛ موفق‌ترین طرح در راستای محرومیت‌زدایی
کد خبر: 3822706
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

اردوهای جهادی؛ موفق‌ترین طرح در راستای محرومیت‌زدایی

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه نسبت به محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم دارد، گفت: طرح اردوی جهادی یکی از طرح‌های موفق در راستای محرومیت‌زدایی در استان محسوب می‌شود که تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را نیز به‌دنبال داشته است.

اردوهای جهادی؛ موفق‌ترین طرح در راستای محرومیت‌زدایی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، صبح امروز، ۵ تیر ماه، در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت و جهادی استان، اظهار کرد: آذربایجان غربی جز استان‌های برتر در زمینه امداد و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده بوده و با توجه به اینکه کشور ما از جمله نقاط حادثه‌خیز جهان به‌شمار می‌رود، همبستگی ملی و جهاد در امداد و کمک‌رسانی به ویژه در مناطق محروم در اولویت است.
وی ادامه داد: طرح اردوی جهادی یکی از طرح‌های موفق در راستای محرومیت‌زدایی در استان محسوب می‌شود که تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را نیز به‌دنبال داشته است.
مصطفوی با تاکید بر اینکه دولت نیز نگاه ویژه نسبت به محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم دارد، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب وضعیت راه‌ها، بهداشت و تحصیلات در رتبه پایین قرار داشت، ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش‌های بسیاری در راستای فقرزدایی، محرومیت‌زدایی، افزایش سطح رفاه و معیشت عمومی مردم صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان باید تمامی توان و همکاری خود را در راستای اجرای هرچه‌بهتر طرح اردوهای جهادی به‌کار گیرند.
انتهای پیام

captcha