برگزاری دوره آموزش تخصصی ارتقای قاریان و حافظان قرآن در قزوین
کد خبر: 3823516
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

برگزاری دوره آموزش تخصصی ارتقای قاریان و حافظان قرآن در قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری دوره آموزش تخصصی ارتقای قاریان و حافظان قرآن استان قزوین خبر داد.

دوره آموزشی ارتقاء متسابقین مسابقات قرآن در قزوین برگزار می‌شود

علی عظیمی، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری دوره تخصصی ارتقا قاریان و حافظان قرآن استان قزوین اظهار کرد: این دوره ویژه متسابقینی است که با عبور از مرحله شهرستانی، به مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استان قزوین راه یافته‌اند.

وی افزود: این دوره آموزش تخصصی قرآن مخصوص با هدف ارتقا راه‌یافتگان به مسابقات استانی برگزار خواهد شد که دوره‌های عمومی آموزش قرآن را به پایان رسانده‌اند و در عین حال نیاز به کسب مهارت‌های جدید در رشته‌های مختلف دارند.

رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: در این دوره آموزشی استاد احمد ابوالقاسمی، مدرس و داور بین‌المللی قرآن کریم و مدیر سابق شبکه رادیویی قرآن به بیان نکات و راهکارهای ارتقای سطح متسابقین خواهد پرداخت.

وی زمان برگزاری این دوره آموزشی یک‌روزه را از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 11 تیرماه در سالن شهید امامی استانداری قزوین اعلام کرد.

عظیمی در پایان با بیان اینکه 114 نفر از سراسر استان به مرحله استانی این مسابقات راه‌ یافته‌اند، گفت: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن سراسر کشور با حضور نفرات برتر مرحله استانی روزهای 25 و 26 تیرماه در استان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha