اعلام آمادگی همکاری مشترک جهاددانشگاهی با هلال احمر
کد خبر: 3823690
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

اعلام آمادگی همکاری مشترک جهاددانشگاهی با هلال احمر

گروه اجتماعی ــ نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

اعلام آمادگی همکاری مشترک جهاددانشگاهی با هلال احمر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد قائم کاظمی‌بیدک، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 10 تیرماه در نشست مشترک با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهش، فرهنگی، آموزش، اشتغال و تجاری سازی و درمانی فعالیت‌‌هایی دارد که می‌توانیم در این زمینه‌ها با هلال احمر همکاری خوبی داشته باشیم.
وی افزود: مرکز آموزش کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی دوره‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و ضمن خدمت کارکنان ادارات و دستگاه‌ها را نیز برگزار می‌کند.
رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همکاری این نهاد و جمعیت هلال احمر می‌تواند منجر به کاهش آلام و رنج‌های مردم شود، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان در حوزه فرهنگی با وجود برخورداری از دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی دارای توانمندی‌های خوبی است. علاوه بر آن جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال، کارآفرینی و تجاری‌سازی فناوری تواناست.
همچنین، سیدامان‌الله جهانبین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امیدوارم جهاددانشگاهی و هلال احمر در کنار هم منشأ خیر و برکت برای مردم استان باشند.
وی افزود: طی سال جاری دوره‌های تخصصی همگانی، ضمن خدمت برگزار کردیم. همچنین دوره‌های مدیریت بحران برای 84 نفر از معاونان استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هلال احمر و جهاددانشگاهی می‌توانند در استان تعامل و همکاری بیش از پیش داشته باشند. جهاددانشگاهی در سطح کشور یک برند در حوزه علمی و تحقیقاتی است.
وی عنوان کرد: 180 کانون در هلال احمر استان فعالیت دارند که از این تعداد 14 کانون جوانان، 16 کانون دانشجویان، 100 کانون دانش‌آموزی، 40 کانون نخبه‌های هلال و مابقی روستایی، عشایری و طلاب هستند.
انتهای پیام

captcha