جوایز ۵۰ میلیون ریالی برای برندگان «کتاب و زندگی»
کد خبر: 3824204
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

جوایز ۵۰ میلیون ریالی برای برندگان «کتاب و زندگی»

گروه ادب ــ بر اساس اعلام دبیرخانه پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی»، یک جایزه ۵ میلیون تومانی و ۵ جایزه ۱ میلیون تومانی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در مسابقه اهدا می‌شود.

جوایز ۵۰ میلیون ریالی برای برندگان «کتاب و زندگی»به گزارش ایکنا؛ هفتمین دوره پویش ملی کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «قصه دلبری» داستان زندگی مشترک شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی از زبان همسر شهید، از دهه فجر سال ۹۷ در حال برگزاری است و مهلت شرکت در این دوره از پویش ابتدا تا عید فطر اعلام شده بود که با توجه به استقبال مخاطبان تا پایان تیر سال جاری تمدید شد.

پیش از این، قرعه‌کشی‌هایی بین شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح داده بودند، انجام می‌شد و کارت‌های هدیه ۱۵۰ هزار تومانی به برندگان اهدا شد که این قرعه‌کشی‌ها تا پایان پویش ادامه خواهد داشت؛ همچنین پس از تمدید مسابقه تا پایان تیرماه، یک جایزه ۵ میلیون تومانی و ۵ جایزه یک میلیون تومانی به عنوان جوایز ویژه، به شرکت‌کنندگان این پویش اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان تیرماه فرصت دارند با خرید کتاب یا مراجعه به سایت پویش به نشانی ketabzendegi.ir و پاسخ به سؤالات مسابقه یا انتشار پست ترویجی در اینستاگرام در مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha