دوره آموزشی سلوک نوکری در شهرکرد
کد خبر: 3824243
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

دوره آموزشی سلوک نوکری در شهرکرد

گروه فرهنگی ـ رئیس جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سلسله دوره‌های آموزشی سلوک نوکری ویژه ارکان و فعالان هیآت مذهبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام و مسلمین عابیدین کاظمی‌نیا، رئیس جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: سلسله دوره‌های آموزشی سلوک نوکری ویژه ارکان و فعالان هیآت مذهبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها به صورت متداول در طول سال برگزار می‌شود، ادامه داد: این دوره آموزشی در سه روز و از امروز 13 تیرماه از ساعت 16:45 لغایت 19 در ساختمان سازمان جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی برپا شد.

رئیس جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه این دوره آموزشی به همت جامعه ایمانی مشعر استان برگزارمی‌شود، هدف از برپایی این دوره را اینگونه تبیین کرد: در این دوره آداب فردی و جنبی خادمین اهل بیت (ع)به  فعالان مذهبی با هدف خروجی بهتر از هیئت‌های مذهبی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

captcha