حجاب و عفاف محور اصلی توطئه دشمنان در جنگ فرهنگی است
کد خبر: 3824415
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

حجاب و عفاف محور اصلی توطئه دشمنان در جنگ فرهنگی است

گروه اجتماعی- مدیر حوزه علمیه خواهران سمنان حربه علیه فرهنگ انقلاب اسلامی را خطرناک‌ترین هجمه استکبار جهانی دانست و گفت: حجاب و عفاف محور اصلی توطئه دشمنان در جنگ فرهنگی است.

حجاب و عفاف محور اصلی توطئه دشمنان در جنگ فرهنگی است

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران سمنان زهرا ذوالفقاری، مدیر این حوزه امروز 13 تیر با بیان اینکه حجاب و عفاف محور اصلی توطئه دشمنان در جنگ فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه این انقلاب و نظام بوده و هست اذعان کرد: این حربه علیه فرهنگ انقلاب اسلامی خطرناک‌ترین هجمه استکبار جهانی است زیرا درآن خانواده و بنیان اصیل آن و در رأس آن بانوان نشانه رفته‌اند.

وی کمرنگ شدن حجاب و عفاف در بین بانوان را موجب تزلزل ارزش‌های اخلاقی برشمرد و افزود: یکی دیگر از پیامدهای شوم آن انحطاط فرهنگی و معنوی در جامعه است.

ذوالفقاری بر تبیین الگوهای مناسب فرهنگی و اخلاقی در جامعه تاکید کرد و گفت: هدف دشمنان قبح‌زدایی بسیاری از مسائل غیراخلاقی است که با شرع و دین و عرف ما سازگاری ندارد که بر این اساس تبلیغات مسموم دشمنان در فضای مجازی علیه حجاب و عفاف و ترویج بدحجابی و بی‌حجابی‌ها بر این موضوع تاثیر دارد.

به گفته وی؛ نهادهای فرهنگی، مبلغان دین، روحانیت و چهره‌های شاخص و برجسته باید نقش خود را در ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف ایفا کنند.

ذوالفقاری عدم توجه به تبیین فرهنگ دینی را که عفاف و حجاب یکی از ارکان آن است را از دلایل بی‌توجهی و کمرنگ شدن این تکلیف دینی در جامعه اسلامی دانست و اذعان کرد: متأسفانه دیده می‌شود اهداف شوم دشمنان در حوزه حجاب و عفاف و تبلیغات مسموم آن‌ها در این زمینه بر برخی افراد اثر گذاشته و سبب تغییر در باورها و عقایدشان شده است.

انتهای پیام

captcha