تجلیل از دختران نخبه قرآنی در منطقه هرندی تهران
کد خبر: 3824431
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

تجلیل از دختران نخبه قرآنی در منطقه هرندی تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مراسم گرامیداشت روز دختر در منطقه هرندی تهران برگزار شد و در بخشی از این مراسم از دختران نمونه و‌ نخبه در زمینه‌های قرآنی، ورزشی و ... تجلیل به عمل آمد.

گرامیداشت روز دختر در منطقه هرندی تهران / تجلیل از دختران نخبه قرآنی + عکس

به گزارش ایکنا؛ جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برای دختران منطقه هرندی به همت حوزه مقاومت 304 حضرت سکینه(س) روز گذشته 12 تیرماه در ورزشگاه شهید رستمی برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری جبهه مردمی هرندی، سازمان اوقاف و امور خیریه شهر تهران، سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 12 و همچنین گروه جهادی بانوی آب برگزار شد، از جمعی از دختران نمونه حافظ قرآن، ورزشکار و‌ نخبه این منطقه تجلیل به عمل آمد.

سخنرانی سعید عزیزی، از کارشناسان در زمینه عرفان و ادیان، از جمله برنامه‌های این مراسم بود. صحبت در مورد مهارت‌های دخترانه، روابط بین دختر و پسر، آسیب‌ها و مشکلاتی که بعد از این روابط به وجود می‌آید، از جمله محورهای این سخنرانی بود.

گرامیداشت روز دختر در منطقه هرندی تهران / تجلیل از دختران نخبه قرآنی + عکس
وی همچنین در مورد تفاوت‌های هیجانی، احساسی، ذهنی و.... بین دختران و پسران و این که این ارتباطات و ضربه‌ها و شکست‌های ناشی از این روابط چگونه دختران را از زندگی عقب می‌اندازد صحبت کرد و در انتها توصیه‌ها و نکاتی را به دختران حاضر در برنامه متذکر شد.

در بخش دیگری از این مراسم و‌ پس از تجلیل از نخبگان قرآنی و‌ ورزشی، قرعه کشی سفر به مشهد مقدس در روز ولادت امام رضا(ع) برای حاضران در مراسم انجام شد.

گرامیداشت روز دختر در منطقه هرندی تهران / تجلیل از دختران نخبه قرآنی + عکس
اهدای جایزه به متولدین روز‌ در روز تولد حضرت معصومه(س) و‌ اهدای شاخه گل حین برنامه به دختران حاضر در سالن از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. همچنین در بخش دیگری از این برنامه گروه تواشیح قدر به اجرای قطعاتی در مقام دختر و‌ حضرت معصومه(س) پرداختند که مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت.

یادآور می‌شود، در این مراسم جمعی از مدیران بسیج و شهرداری منطقه ۱۲ حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha