۵۳ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند
کد خبر: 3824806
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

۵۳ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) البرز گفت: در حال حاضر ۵۳ هزار مددجو تحت پوشش حمایت‌های مالی و معنوی این مرکز هستند.

53 هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بدون تردید برای رفع مشکلات نیازمندان البرز امکانات و منابع مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) پاسخگو نیست و همراهی خیران و آحاد مردم را برای کاهش فقر نیاز داریم.

وی ادامه داد: همچنین سامانه ۱۳۷ که برای امور و مشکلات مختلف شهری ازسوی شهرداری فعال شده نیز آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی، ارزاق، کالای نو و دست‌دوم قابل‌ استفاده مردم برای تحویل شده است.

لشینی گفت: مردم نوع‌دوست شهر کرج می‌توانند پس از شماره‌گیری ۱۳۷ کمک مورد نظر خود برای اهدای به محرومان اعم از کالای نو، دست‌دوم قابل‌ استفاده، ارزاق و سایر موارد را با اپراتور درمیان بگذارند تا در اسرع وقت اکیپ سیار نسبت به دریافت آن اقدام کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در پایان با بیان اینکه دراستان ۵۳ هزار مددجو تحت پوشش حمایت‌های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، گفت: ۷۱ مرکز نیکوکاری دراین استان آماده کمک به نیازمندان و پذیرش نیات خیر مردم شده است.
انتهای پیام

captcha