مدیریت جهادی؛ لازمه شرکت در جنگ اقتصادی
کد خبر: 3824888
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

مدیریت جهادی؛ لازمه شرکت در جنگ اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان همدان مدیریت جهادی را لازمه شرکت در جنگ اقتصادی و آرایش جنگی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور در شرایط تحریم بوده و دشمن بی‌رحم مستکبر فرعون صفت، توانایی نابودی کودکان را دارد همانند آنچه جهانیان در یمن شاهد آن هستند.

مدیریت جهادی؛ لازمه شرکت در جنگ اقتصادیبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، امروز 15 تیرماه در شورای اداری استان همدان، با اشاره به اهمیت حضور جدی مسئولان در نماز عبادی- سیاسی جمعه و در بین مردم، بابیان اینکه مردم نمی‌توانند صحبت‌های خود را به گوش مسئولان برسانند، مطرح کرد: باید زمینه‌ها برای عدم شکل‌گیری شکایت مردم فراهم شود، متأسفانه مردم می‌خواهند صحبت‌های خود را به گوش مسئولان برسانند اما نمی‌توانند.
وی مدیریت جهادی را لازمه شرکت در جنگ اقتصادی و آرایش جنگی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور در شرایط تحریم بوده و دشمن بی‌رحم مستکبر فرعون صفت، توانایی نابودی کودکان را دارد همانند آنچه جهانیان در یمن شاهد آن هستند.
شعبانی موثقی با تأکید بر اینکه تمام فعالیت‌ها و لحظات کاری مسئولان در پیش الهی سؤال خواهد شد، اظهار کرد: در فضای لغزنده و خطرناکی مشغول فعالیت هستیم، در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی امید است تا مدیریت جهادی آن‌ها جدی قلمداد کند و باید به یادداشت که الزام وجود مدیریتی جهادی به‌منزله نبود آن نیست بلکه منظور ارتقاء و پیشرفت این نحوه از مدیریت است.
وی مردم را امانت‌های الهی دانست و تأکید کرد: چرا باید مسئولان کار را به‌جایی برسانند که مردم نتوانند به‌راحتی با ما مراوده داشته باشند. همه مسئولان باید توجه داشته باشند که مردم امانت‌های الهی بوده و باید نسبت به آن‌ها وظیفه‌شناس باشند.
امام‌جمعه همدان خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در کشور قوانینی موجود است که دست مسئولان را بسته و مانع از رونق تولیدشده است، گفت: در تعارضات قانون و اخلاق باید چه کرد؟ این تعارضات حتی‌الامکان باید برای مردم انعطاف‌پذیر باشد ازاین‌رو تا جایی که امکان دارد باید قوانین را برای مردم تفسیر کرد.
وی بابیان اینکه در استان همدان انعطاف‌پذیری نسبت به سایر استان‌ها کمتر است، تصریح کرد: نمی‌گوییم خلاف قانون عمل کرده و یا تشویق به قانون‌گریزی صورت گیرد بلکه می‌خواهیم قوانین تا آنجایی که می‌شود قوانین به نفع مردم تفسیر شوند.
شعبانی موثقی در ادامه حقوق و مزایای محیط بانان را متناسب با مشقت و سختی کار آنان ندانست و گفت: سازمان حفاظت محیط‌زیست زمانی طراحی شد که وارد تمدن نوین غربی شدیم، پس از انقلاب فرانسه و تمدن جدید، دست تعدی بشر به طبیعت دراز شد بنابراین تا زمانی که دست تعدی بشر به‌سوی طبیعت دراز شده و با تمدن نوین غربی پیش می‌رویم نمی‌توان انتظار داشت محیط‌زیست از دست ما در امان باشد.
وی بابیان اینکه امیدواریم همه متفکران جامعه که دلسوز محیط‌زیست هستند در بحث سبک زندگی نگاه بهتری داشته باشند، حقوق و مزایای محیط بانان را متناسب با مشقت و سختی کار آنان ندانست.
انتهای پیام

captcha