عرضه هنر به بهترین نحو استقبال عموم را به همراه دارد
کد خبر: 3824915
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

عرضه هنر به بهترین نحو استقبال عموم را به همراه دارد

گروه اجتماعی- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: اگر هنرمند زبان مناسبی از جنس زبان اجتماعی انتخاب و هنر به بهترین نحو عرضه شود، مردم نیز از آن هنر استقبال می‌کنند.

عرضه هنر به بهترین نحو استقبال عموم را به همراه داردعباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی پارچه فجر در یزد اظهار کرد: هر چقدر این رویدادها در بین مردم ایجاد شود در راستای کیفیت زندگی شهری و شهروندی موثرتر است.

وی با بیان اینکه هنرمند باید با زبان مخاطب ارتباط برقرار کند افزود: این جشنواره‌ها با توجه به اینکه هنرمند زبان مخاطب را گم نکند و هدف خود را برای ارائه کار به مردم پیدا کند، می‌تواند برای مردم جذاب باشد.

ملازينلی کمک به پیشرفت سطح سلیقه و فرهنگ مردم را از تاثیرات مثبت این جشنواره برشمرد و ادامه داد: اگر هنرمند زبان مناسبی از جنس زبان اجتماعی انتخاب و هنر به بهترین نحو عرضه کند مردم نیز از آن هنر استقبال می‌کنند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: این جشنواره باید به گونه‌ای ظاهر شود که سطح نگاه و سلیقه مردم افزایش یابد و روحیه اجتماعی مردم بهتر شود که در این صورت اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی اطلاع رسانی مطلوب و دسترسی آسان مردم به رویدادهای این جشنواره را یادآور شد و بیان کرد: مردم ما نشان داده‌اند که خواهان برنامه‌های با کیفیت اجتماعی، فرهنگی و هنری هستند که در صورت اطلاع رسانی صحیح و تسهیل دسترسی، استقبال خوبی از این جشنواره صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha