کتاب «اطلاعات محیطی بازار جهان» منتشر شد
کد خبر: 3825187
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی؛

کتاب «اطلاعات محیطی بازار جهان» منتشر شد

گروه فرهنگی ــ کتاب «اطلاعات محیطی بازار جهان» از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان البرز با نگاه ویژه به فرصت‌های اقتصادی جهان و مطالعه موردی ۲۵ کشور منتشر شد.

کتاب«اطلاعات محیطی بازار جهان» منتشر شد

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز کتاب «اطلاعات محیطی بازار جهان» تألیف «ناصر آزاد»، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و «آزاده چترروز» کارشناس ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شد.

در مقدمه کتاب «اطلاعات محیطی بازار جهان» آمده است؛ امروزه نقش اطلاعات و شبکه‌ای از آن‌ها برای کسب مزیت رقابتی، ورود به عرصه بازارهای مشخص و ایجاد ارزش افزوده بسیار، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. توانمندی صادرکنندگان هنگامی افزایش می‌یابد که قادر باشند بر عنصر پیچیدگی بازار از طریق شناخت فائق آیند. استراتژی برگشت سرمایه و کوتاه سازی زمان آن نیز مؤلفه دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد. مطالعات محیطی و به روزرسانی اطلاعات آن‌ها، امکان تشخیص، تصمیم‌گیری و نفوذ بهتر را فراهم می‌سازد. تلاش مؤلفان این کتاب، شروع یک حرکت بنیادی برای افزایش توان اطلاعات و قدرت شناخت صادرکنندگان می‌باشد.

کتاب «اطلاعات محیطی بازار جهان» در 497 صفحه و با قیمت 70هزار تومان از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان البرز به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 34505151-026 و 77503824-021 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha