عطر رضوی در نقطه صفر مرزی «گزیک»
کد خبر: 3825356
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

عطر رضوی در نقطه صفر مرزی «گزیک»

گروه اجتماعی ــ کاروان خدام رضوی با حضور در نقطه صفر مرزی هنگ گزیک با مرزداران غیور انقلاب در این منطقه دیدار کردند.

عطر رضوی در نقطه صفر مرزی گزیکبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، شب گذشته 16 تیرماه، نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی در شهر گزیک زیر سایه خورشید قرار گرفت و کاروان خدام حرم شمس‌الشموس علی‌بن موسی‌الرضا(ع) با حضور در نقطه صفر مرزی هنگ گزیک با مرزداران غیور انقلاب در این منطقه دیدار کردند.

خدام حرم مطهر رضوی با حضور ‌در میان مرزداران علاوه بر ایجاد فضای معنوی ‌بین آن‌ها روحیه مضاعفی به این مدافعان مرزهای کشور بخشید.

حضور خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در نقطه صفر مرزی گزیک این فرصت را به وجود آورد تا مرزبانان این خطه از کشور پرچم مطهر آستان قدس رضوی را زیارت کنند.

در این مراسم پرچم سبز گنبد بارگاه منور امام رضا(ع) در نقطه صفر مرزی بین مرزداران و مرزبانان گردانده و آن‌ها نیز شمیم حرم مطهر رضوی را استشمام کرده و توفیق حفظ مرزهای کیان اسلامی را از حضرتش استمداد کردند.

همچنین در ادامه نیز خادمان حرم مطهر رضوی در هنگ مرزی گزیک حضور یافته و جشن باشکوه دهه کرامت با حضور سربازان و خدام حرم رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن شرهانی، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم اظهار کرد: هر کسی نمی‌تواند در لباس مرزبانی خدمت کند و کسانی که در لباس جهاد قرار می‌گیرند، مانند نور هستند و همانا جهاد دری از درهای بهشت است و خدا این در را برای انسان‌های مخصوص باز کرده است.

عطر خوش رضوی در جمع کودکان بی‌سرپرست
همچنین کاروان خدام امام هشتم(ع) در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست حیدر کرار گزیک شهرستان درمیان حضور یافتند.

در این دیدار کودکان با شادمانی یک به یک بر پرچم متبرک رضوی بوسه زدند و خدام رضوی ضمن مولودی و مناجات خوانی در رثای امام رضا(ع) هدایای متبرک را به کودکان دادند.

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان اسدیه سایه پرچم رضوی را بر سر بیماران گسترانیده و با عیادت از آن‌ها دلشان را مسرور از زیارت خادمان حرمش کردند.

خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با حمل پرچم متبرک گنبد بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) بسته‌های نمک و نبات تبرکی را به بیماران اهدا کردند و با قرائت سوره حمد و قرائت صلوات خاصه از خداوند شفای عاجل بیماران طلب شد.

همچنین در ادامه نیز خادمان حرم امام رضا(ع) با خانواده‌های شهیدان غلامرضا قالیباف و علی خواجه دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.
انتهای پیام

captcha