در زمینه چاپ صحف شریفه با مشکل مواجه نیستیم
کد خبر: 3825574
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
ناصر بابامحمدی:

در زمینه چاپ صحف شریفه با مشکل مواجه نیستیم

کارشناس و فعال قرآنی در زمینه چاپ و نشر صحف شریفه گفت: خوشبختانه در زمینه چاپ صحف شریفه خصوصاً قرآن کریم با مشکل مواجه نیستیم.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: ناصر بابامحمدی، کارشناس و فعال قرآنی در زمینه چاپ و نشر صحف شریفه با اشاره به موانعی که در خصوص توزیع کاغذ ایجاد شده بود، گفت: خوشبختانه با تلاش هایی که انجام شد، مشکلات مربوط به این حوزه برطرف و بسیاری از چاپخانه‌ها و بخش‌هایی که نیازمند کاغذ بودند توانستند از طریق دریافت سهم دولتی و سایر راهکارهای موجود، این کمبود را برطرف کنند.

کارشناس و فعال قرآنی در زمینه چاپ و انتشار آثار و محصولات فرهنگی و قرآنی افزود: خوشبختانه در شرایط حاضر با کمبودی در زمینه چاپ صحف شریفه مواجه نیسیتیم و کنترل و نظارت شرایط نویدبخش رفع موانع و مشکلات در این زمینه است.

وی با اشاره به استقبال مردم از خرید صحف شریفه و قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: فراهم کردن صحف شریفه با قیمت مناسب برای مردم خصوصاً در فضاهایی مانند نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیاز مخاطبان با هرسلیقه و بودجه ای را برطرف خواهد کرد.

بابامحمدی در ادامه اظهار داشت: جدیداً طرحی درخصوص جمع آوری و تبدیل قرآن های فرسوده در راستای جلوگیری از تبدیل قرآن های فرسوده به موارد غیر از قرآنی و مبنی بر تبدیل صحف شریفه فرسوده به جلد قرآن های جدید مطرح شده است که گام مهمی در راستای حفظ ارزش و شان صحف شریفه و قرآن کریم خواهد بود.

وی افزود: مراکز چاپ و نشر از نعمات بزرگ الهی به جهان اسلام است و نباید به‌خاطر مسائل مادی از کیفیت نشر و چاپ زیبایی قرآن کاست.

وی گفت: یکی از مدیران فرهنگی اندونزی بیان کرد که دو جلد قرآنی که منزل دارم، چاپ جمهوری اسلامی است و این مسائل برای همه ما فعالان قرآنی یک فرصت و افتخار است که باید همیشه این افتخار و مدال خدمت صادقانه قرآن را با خود داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha