آموزش 250 نفر قرآن‌آموز در خانه قرآن انور الرحمة سنندج
کد خبر: 3825801
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

آموزش 250 نفر قرآن‌آموز در خانه قرآن انور الرحمة سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر خانه قرآن انور الرحمة سنندج از آموزش 250 قرآن‌آموز در این خانه قرآن خبر داد.

آموزش 250 نفر قرآن‌آموز در خانه قرآن انور رالرحمة سنندج

درخش علیمرادی، مسئول خانه قرآن شهری انورالرحمة سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این خانه قرآن شهری به مدت 10 سال است که در سطح استان با مدیریت بنده فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های این خانه قرآن فی سبیل‎الله بوده است، افزود: به برکت وجود قرآن ما در تمام ایام سال در کلاس‌های خانه قرآن انور الرحمه قرآن‌آموز داشته‌ایم.

وی به برگزاری کلاس‌های قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و حفظ قرآن اشاره و عنوان کرد: برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی باید از خانه‌های قرآنی مردمی حمایت بیشتری شود تا این خانه‌ها بتوانند با برنامه‌های متنوع خود زمینه جذب فعالان قرآنی را فراهم کنند.

علیمرادی به فعالیت خود در کانون فرهنگی – هنری مسجد کنعانی سنندج اشاره و عنوان کرد: در این کانون فرهنگی هم به عنوان مدیر کانون و هم مربی قرآن نیز کلاس‌های مختلف قرآنی را برای علاقمندان برگزار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در این کانون فرهنگی - هنری کلاس‌های قرآنی در رشته های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، تفسیر، ترجمه و مفاهیم، احکام و شریعت اسلامی را برگزار می‌کنیم.

مدیر خانه قرآن انور الرحمة سنندج یادآور شد: در این کلاس‌های قرآنی ویژه تابستان 200  نفر از رده‌های سنی مختلف شرکت کرده‌اند که امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از قرآن زمینه توسعه و ترویج هرچه بیشتر قرآن را در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام

captcha