کارکردهای فرهنگی حجاب ارائه شود
کد خبر: 3825805
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

کارکردهای فرهنگی حجاب ارائه شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با بیان اینکه ‌انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌هاست و برای صیانت از این ارزش‌ها نیز باید مجاهدت کرد، گفت: در هفته عفاف و حجاب باید تلاش کرد تا با بیان کارکردهای فرهنگی حجاب، جامعه را به مسیر رشد و تعالی هدایت کرده تا شهدا از ما راضی باشند.

حجاب زن کوبنده‌تر از خون شهید است

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب باورهای دینی ما را که شهدا برای حفظ آن جان‌فشانی کردند مورد هدف قرار داده‌اند، گفت: اهداف شهدا حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و پاسداری از دین خدا بود که با تمام وجود از آن دفاع کرده و از خون خود گذشتند.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین ارزش‌های نظام اسلامی را حفظ عفاف و حجاب دانست و گفت: حجاب و عفاف مورد تأکید شهداست، حفظ عفاف و حجاب در جامعه پیمودن راه شهدا و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف محور اصلی توطئه دشمنان در جنگ فرهنگی و جنگ نرم علیه این انقلاب و نظام بوده و است، افزود: متأسفانه دیده می‌شود اهداف شوم دشمنان در حوزه حجاب و عفاف بر برخی افراد اثر گذاشته است و سبب تغییر در باورها و عقایدشان شده است.

رستمیان به نقش تبلیغات مسموم دشمنان در فضای مجازی علیه حجاب و عفاف و ترویج بدحجابی و بی‌حجابی‌ها اشاره کرد و گفت: نهادهای فرهنگی، مبلغان دین، روحانیت، افراد و چهره‌های شاخص و برجسته باید نقش خود را در ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف ایفا کنند و باید گفت همگان در قبال این امر مهم اسلام مسئول هستیم.

رستمیان با تأکید بر اینکه امروز زنان ما با عفت و حجاب خود در صف اول مبارزه با دشمنان و پاسداری از خون شهدا قرار دارند، افزود: با توجه به اینکه در قرآن‌ کریم آیات متعددی در مورد رعایت حجاب و عفاف زن داریم باید ‌مقابل بی‌حجابی ایستاد و تلاش کرد که ارزش‌های اسلامی در جامعه تقویت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان با بیان اینکه حجاب و عفت زنان به‌ مانند خون شهدا برای دشمن کوبنده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌هاست و برای صیانت از این ارزش‌ها نیز باید مجاهدت کرد، در هفته عفاف و حجاب باید تلاش کرد تا با بیان کارکردهای فرهنگی حجاب، جامعه را به مسیر رشد و تعالی هدایت کرده تا شهدا از ما راضی باشند.
انتهای پیام

captcha