تربیت صحیح و اسلامی دانش‌آموزان هدف اساسی طرح هجرت سه است
کد خبر: 3825901
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵

تربیت صحیح و اسلامی دانش‌آموزان هدف اساسی طرح هجرت سه است

گروه سیاسی- فرمانده سپاه ناحیه سنندج به تشریح اهداف تربیتی بسیج پرداخت و گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور و طرح هجرت3 و طرح اوقات فراغت در تعطیلات تابستانی، تربیت صحیح و اسلامی دانش‌آموزان است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حمید عسکری، فرمانده سپاه ناحیه سنندج امروز، 18 تیرماه جاری در نشست هماهنگی بسیج فرهنگیان و دانش آموزان با تشکر و قدردانی از مدیران نواحی آموزش و پرورش که با همکاری و همدلی توانسته‌اند برنامه‌های مشترک بسیج و آموزش و پرورش را هدایت کنند و نقش پررنگ فرهنیگان شهرستان سنندج دراجلاسیه و کنگره 5400 شهید استان کردستان و همچنین پوشش خبری رسانه‌ها که با همکاری و همیاری فرهنگیان تحقق یافته است.
فرمانده سپاه ناحیه سنندج به اهداف تربیتی بسیج پرداخت و افزود: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور و طرح هجرت3 و طرح اوقات فراغت در تعطیلات تابستانی تربیت صحیح و اسلامی دانش‌آموزان است.
وی بیان کرد: در واقع بسیج در راستای اهداف تربیتی خود اجرای این طرح‌ها را برای مهارت‌افزایی، دانش و تربیت دانش‌آموزان در اولویت قرار داده است.

عسکری به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و عنوان کرد: رهبر انقلاب با ترسیم بیانیه گام دوم که جوانان و نوجوانان را مخاطب قرار داده است و بسیج در اجرا و پیاده کردن و تشریح این نقشه راه نقش مؤثری داشته است.
وی اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم در فصل تابستان جهت تشریح گام دوم مربیانی را تربیت و آموزش داد تا نقش پررنگ جوانان و نوجوانان در سرنوشت و آینده خود را غنی بخشیم.
یادآور می‌شود؛ در پایان جلسه اعضا در مورد طرح هجرت سه و اردوهای جهادی در فصل تابستان نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و پیرامون دستور کار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
انتهای پیام

captcha