حوزه در مبارزه با ناهنجاری‌ها اقدام به موقع نداشته است
کد خبر: 3826199
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
آیت‌الله علوی گرگانی:

حوزه در مبارزه با ناهنجاری‌ها اقدام به موقع نداشته است

گروه حوزه‌های علمیه ــ مرجع تقلید شیعه گفت: امروز افرادی در جامعه به راحتی ارزش‌های اخلاقی را زیر پا می‌گذارند و اصلاً ارزشی برای مسائل دینی قائل نیستند و حوزه نیز اقدام به موقع نداشته است.

حوزه در مبارزه با ناهنجاری‌ها اقدام به موقع نداشته استبه گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی 19 تیر در دیدار مسئولین پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه با اشاره به برپایی همایشی با موضوع مقاومت از سوی این پژوهشکده گفت: قرآن کریم بر مسئله مقاومت تأکید کرده است، ولی آنچه آسیب در این بحث است، عمل به مباحث مقاومت است.
وی با طرح این پرسش که درباره مقاومت حرف‌های زیادی زده شده است، اما در عمل چه کرده‌‌ایم؟ ادامه داد: امروز افرادی در جامعه به راحتی ارزش‌های اخلاقی را زیر پا می‌گذارند و اصلاً ارزشی برای مسائل دینی قائل نیستند.
وی تأکید کرد: اینها مشکلات جامعه است؛ امروز چه شده است که جامعه گرفتار این وضع نامناسب فرهنگی و ارزشی شده است؛ اینها نگرانی‌های جامعه است.
آیت‌الله علوی گرگانی اظهارکرد: امروز بعضی با مقدسات دینی بازی می‌کنند؛ باید ببینیم که اشکال کار در کجا است؟ معقتدم مهم‌ترین اشکال عدم حرکت به موقع حوزه و روحانیت است.
ایشان افزود: روحانیت نباید نسبت به مسائل ضد ارزشی و فساد ساکت بنشیند، باید به میدان بیاید و به مسئولین تذکر دهد.
انتهای پیام
captcha