آغاز پیش‌ثبت‌نام مدارس ریاحین برای سال تحصیلی 98-99
کد خبر: 3826740
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

آغاز پیش‌ثبت‌نام مدارس ریاحین برای سال تحصیلی 98-99

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ پیش ثبت‌نام پیش‌دبستانی و دبستانه دخترانه و پسرانه غیردولتی ریاحین، وابسته به مؤسسه ثقلین برای سال تحصیلی جدید آغاز شد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: پیش‌ثبت‌ نام مرکز پيش‌دبستانی و دبستان دخترانه غيردولتی قرآنی رياحين برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ وابسته به مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد برای ششمین سال متوالی آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه امسال شاهد نخستین فارغ‌التحصیلان این مدرسه در پایه ششم ابتدایی خواهیم بود، اظهار کرد: همچنین پیش‌دبستان و دبستان ریاحین ثقلین در منطقه نعیم‌آباد یزد ویژه پسران و منطقه باجین میبد ویژه دختران راه‌اندازی شد که برای سال تحصیلی جدید از دانش‌آموزان علاقه‌مند ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
قادری با اشاره به راه‌اندازی مجتمع آموزشی ریاحین تحت نظارت مؤسسه، اظهار کرد: در نظر داریم برای سال تحصیلی 1399-1400 متوسطه اول دخترانه و پسرانه را نیز راه‌اندازی کنیم.
وی تأکید کرد: در این مدارس، دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری دروس مصوب آموزش و پرورش، در دوره‌های قرآنی حضور پیدا می‌کنند. همچنین برنامه‌های جانبی چون اردوهای زیارتی و سیاحتی در طول سال تحصیلی انجام می‌گیرد و دانش‌آموزان از لحاظ قرائت و حفظ استعدادیابی می‌شوند تا براساس توانایی در آن زمینه فعالیت کنند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان یزدی برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۶۲۱۳۱۷۷-۳۶۲۰۸۰۹۹ - ۰۳۵ داخلی‌های 18-19 و 12 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha