احداث بیمارستان موقوفه «باتمانقلیچ»؛ ‌حرکتی فرهنگی در حوزه سلامت ‌
کد خبر: 3829396
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

احداث بیمارستان موقوفه «باتمانقلیچ»؛ ‌حرکتی فرهنگی در حوزه سلامت ‌

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: احداث بیمارستان موقوفه ۳۲۰ تختخوابی باتمانقلیچ یک حرکت فرهنگی در حوزه سلامت است که در این صورت می‌توان سنت حسنه وقف و برکات آن در سطح جامعه دید‌.

احداث بیمارستان موقوفه باتمانقلیچ یک حرکت فرهنگی در حوزه سلامت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، صبح امروز، اول مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: احداث بیمارستان موقوفه ۳۲۰ تختخوابی باتمانقلیچ یک حرکت فرهنگی در حوزه سلامت است که در این صورت می‌توان سنت حسنه وقف و برکات آن در سطح جامعه دید‌.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار کرد: احیای موقوفه باتمانقلنج و احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی به معنای واقعی احیای امورعام المنفعه و خیریه و معرفی جایگاه والای فرهنگ وقف و تأثیرات آن در جامعه است.

وی تأکید کرد: حوزه سلامت نیز نیازمند حمایت جدی در حوزه عمرانی و ساخت بیمارستان است و واقفان خیراندیش می‌توانند با مشارکت در زمینه تأمین زمین مناسب و در حد وسع ساخت بیمارستان مشارکت جدی در این عمل خداپسندانه برای اقشار محروم داشته باشند.

‌ستوده یادآور شد: وقف نقش اساسی در همه حوزه‌ها دارد و می‌تواند با ورود به حوزه اقتصادی سهم تأثیرگذاری در رونق تولید و اقتصاد داشته باشد.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: وقف در حوزه توسعه علوم دانش‌بنیان نیز می‌تواند تأثیر عمده‌ای در زندگی بهتر و پیشرفت جامعه داشته باشد و حمایت‌های جدی از این علم برای توسعه در همه زمینه‌ها داریم.

وی بیان کرد: سنت حسنه وقف نوعی خدمت‌رسانی به عموم مردم با اندک هزینه است که بیشتر محرومان و اقشار ضعیف از آن بهره‌مند می‌شوند.

‌ستوده اظهار کرد: تاکنون حرکت‌های بزرگی برای راه‌اندازی موقوفات راکد در راستای کمک به اقتصاد استان انجام شده و تلاش می‌کنیم تا فرهنگ وقف در جامعه تأثیر بزرگی در کمک به اقشار محروم و ضعیف داشته باشد.
انتهای پیام

captcha