همایش ستارگان مرصاد در تویسرکان برگزار شد
کد خبر: 3831289
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲

همایش ستارگان مرصاد در تویسرکان برگزار شد

گروه فرهنگی - همایش بزرگداشت ۳۸ شهید عملیات مرصاد شهرستان تویسرکان در قالب ستارگان مرصاد به همت خانه فرهنگی رزمندگان و جبهه مردمی فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی در تویسرکان برگزار شد.

همایش ستارگان مرصاد در تویسرکان برگزار شدبه گزارش ایکنا از همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان در این همایش که دوشنبه ۷ مرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در جمع خانواده های شهدای عملیات مرصاد با بیان فرمایشی از امام خمینی (ره) که انقلاب ما آغاز حکومت جهانی الله برزمین است گفت: خونی که جوانان شما دادند دارد زمین را برای ظهورامام زمان (عج) فراهم می کند.

وی گفت: شهدا معامله پرسودی با خدا کردند خانواده‌های معظم شهدا داغ سنگینی دیدند اما معامله پرسود با خدا کردند.

موحدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمود ملت ایران اقتدارش را بر دنیا تحمیل کرد گفت: آنها نمی خواستند بپذیرند اما اقتدار شیعه به برکت خون جوانان شما بر دشمنان اهل بیت تحمیل شده است.

وی افزود: دشمن باید بترسد اگر نترسد بسیار گستاخ می شود اما اکنون دشمن از تجهیزات ما می ترسد دشمن مذاکره نمی فهمدآنهایی که می‌گفتند با آمریکا مذاکره کنید امروز دانستند که آمریکا مذاکره نمی فهمد، درست است هزینه کردیم. اما رشد کردیم و دستاوردهای خوبی داشتیم.

امام جمعه تویسرکان گفت: بهشت مراتب دارد آنهایی که زود به ولایت لبیک می گویند جایگاهشان به مراتب بالاتر است ، بهتر آن است همین که آقا لب تر کرد لبیک بگوییم نه اینکه به بن بست بخوریم و برگردیم.

وی به نابودی پهپاد آمریکا به دست دلیرمردان ایران اشاره کرد و گفت: این عملیات ضربه ایی کاری به دشمن زد به طوریکه هندوستان از خرید پهپاد آمریکا منصرف شد.

موحدی خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: خون شهدا هدر نرفته است بلکه پرچم امیرالمومنین(ع) را به دنیا معرفی می‌کند، عزت و پرچمی که امروز به برکت خون شهدای شما و به برکت ولایت برافراشته شده و این پرچم به قدری رفیع است که کل دنیا امروز از عزت شما و از عزت ایران سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: این عزت به راحتی به دست نیامده، این عزت از خون شهدا و سوز دل و اشک چشم پدر و مادر بززگوار شهیدان به وجود آمده مادرانی که تنها یک پسر داشتن و شهید شد مادری که دو پسر دوقلویش را در این راه داده است.

وی تصریح کرد: امروز شیعه در دنیا عزیز شده و تمام توجه دنیا به سمت شیعه معطوف شده است آمریکا نمی تواند خواسته هایش را بر ایران تحمیل کند آمریکا و اروپا برآنند که شما را بشکنند اما نتوانستند آنها می خواهند نفوذ کنند اما عزیزان شما آنها را رصد می کنند و اجازه نفوذ به آنها نمی دهند مثلا همین جیسون رضایی و امثال آن، این ها رصد می کنند و خداوند یاری می‌کند.

وی در پایان از خانه فرهنگی رزمندگان (بانی مراسم)و خانواده معزز شهدا قدردانی کرد و گفت: امید است این همایش آغاز مراسم‌های اینچنینی و بزرگداشت شهدای دیگر عملیات باشد.

در پایان مراسم از تمبر یادبود همایش ستارگان مرصاد رونمایی و به امضای مسئولین و پدر و مادر شهدای عملیات مرصاد مزین شد.

همایش ستارگان مرصاد در تویسرکان برگزار شدهمایش ستارگان مرصاد در تویسرکان برگزار شد

انتهای پیام

captcha