جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3831958
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
همزمان با دهه امامت و ولایت؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان به‌همراه خانواده‌ها در این جشنواره شرکت کنند.

برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در آذربایجان‌غربی

سجاد جعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در استان خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان به‌همراه خانواده‌ها در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: گروه قرآنی کودک و نوجوان شمس‌الهدای مشهد نیز با ۱۵ نفر از اعضای خود که متشکل از قاریان و حافظان کودک و نوجوان است، در این جشنواره حضور خواهند یافت.

جعفرزاده افزود: این جشنواره در طول دهه امامت و ولایت و به‌مدت یک هفته در پارک‌ها، مجتمع‌های فرهنگی و فرهنگ‌سراهای ارومیه، مهاباد، ماکو، چالدران، خوی، پیرانشهر و سردشت برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره انس و آشنایی کودکان و نوجوانان با قرآن بوده و فراخوان برگزاری این جشنواره در میان تمامی موسسات قرآنی و سراسر استان پخش خواهد شد تا استعدادهای قرآنی و علاقه‌مندان بتوانند به‌همراه خانواده در آن شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha