فردا؛ آغاز مسابقات قرآن قوه قضائیه استان تهران
کد خبر: 3832231
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

فردا؛ آغاز مسابقات قرآن قوه قضائیه استان تهران

گروه مسابقات ــ مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه از فردا، 14 مردادماه، به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

مهدی داوودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن قوه قضائیه در سطح استان تهران خبر داد و گفت: این مسابقات از فردا، 14 مردادماه آغاز شده و تا 15 این ماه ادامه خواهد داشت.

داوودی‌نسب اظهار کرد: در این مرحله از مسابقات که در سطح استان تهران برگزار می‌شود، تعداد 150 نفر از آقایان و بانوان به رقابت می‌پردازند که نفرات برتر این مرحله نیز به مرحله مقدماتی کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران ادامه داد: تیم داوری این مرحله از مسابقات از داوران مجرب بین‌المللی قرآن کریم تشکیل شده که سرپرست هیئت داوران در بخش آقایان حبیب مهکام، پیشکسوت قرآنی کشور و سرپرست هیئت داوران در بخش بانوان نیز خانم امیرآبادی، از بانوان قرآنی کشور، هستند.

وی با بیان اینکه این مرحله از مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم، حفظ موضوعی قرآن و اذان برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات از ساعت 14 روزهای 14 و 15 مردادماه در محل نمازخانه معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران واقع در میدان فردوسی، کوچه شاهرود برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha