نفرات برتر رشته معارف مسابقات سراسری قرآن اوقاف در کردستان معرفی شدند
کد خبر: 3833755
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

نفرات برتر رشته معارف مسابقات سراسری قرآن اوقاف در کردستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اعلام نفرات برتر بخش معارف مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان ‌خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعلام نفرات برتر بخش معارف مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان ‌خبر داد و اظهار کرد: در رشته تفسیر اهل سنت همیلا و لیلا خوش از شهرستان مریوان موفق به کسب مقام‌های اول و دوم شدند و آسیه کتابی از شهرستان بانه موفق به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات شد.

وی افزود: در رشته تفسیر قرآن کریم آقایان سلیمان مؤمن‌زاده از سقز و محمد ابراهیمی از بیحار حد نصاب امتیاز و مقام‌های اول و دوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

‌کاروند با اعلام نفرات برتر رشته حفظ موضوعی بیان کرد: در رشته حفظ موضوعی حیدر ناصری از سنندج و سارا میرزایی از سقز موفق به کسب مقام‌های اول بخش آقایان و بانوان شدند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ احادیث محمد شریفیان از شهرستان بیجار موفق به کسب حد نصاب مسابقه شد و مقام اول این رشته را به دست آورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان یادآور شد: نفرات برتر مسابقات استان رشته‌های معارفی در چند روز آینده جهت شرکت در مرحله مقدماتی کشوری راهی استان قم خواهند شد.
انتهای پیام

captcha