ستاد اقامه نماز به دنبال ظرفیت‌سازی و ظرفیت‌شناسی است
کد خبر: 3834184
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

ستاد اقامه نماز به دنبال ظرفیت‌سازی و ظرفیت‌شناسی است

گروه اجتماعی ــ معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه به دنبال ظرفیت‌سازی و ظرفیت‌شناسی هستیم، گفت: ستاد اقامه نماز ظرفیت‌ها را در سطح دستگاه‌های اجرایی شناسای کرده و بر اساس همان ظرفیت‌ها تلاش می‌کند تا هر ساله اهداف اجلاس ملی نماز را محقق کند.

ستاد اقامه نماز به دنبال ظرفیت‌سازی و ظرفیت‌شناسی استبه گزارش ایکنا از همدان، سیدعلیرضا مهدیان، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، یکشنبه، 20 مرداد‌ماه در جلسه شورای منطقه 5 کشوری ستاد اقامه نماز که با حضور مدیران استان‌های مربوطه برگزار شد، گفت: هدف‌گذاری اجلاس بیست‌و‌هشتم، رونق‌بخشی نماز در سطح مدارس است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال ظرفیت‌‌سازی و ظرفیت‌شناسی هستیم، افزود: ستاد اقامه نماز ظرفیت‌ها را در سطح دستگاه‌های اجرایی شناسای کرده و بر اساس همان ظرفیت‌ها تلاش می‌کند تا هرساله اهداف اجلاس ملی نماز را محقق کند.

مهدیان گفت: یکی از نکاتی که این مجموعه در تعامل با دستگاه‌ها به استاندار‌های لازم دست یافته است، توافق نامه‌هایی است که همه ساله بر اساس ظرفیت و موقعیت دستگاه‌های اجرایی، با آنها بسته می‌شود.

معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه ما به دنبال استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ نماز در سطح مدارس هستیم، گفت: برخی دستگاه‌ها ظرفیت ساخت و بهسازی نماز خانه‌های مدارس را دارند که ستاد از آنها بهره‌مند می‌شود.

مهدیان ادامه داد: برخی دستگاه‌ها ظرفیت اعزام مبلغ جهت ترویج فرهنگ نماز را دارند که در این راستا با اعزام روحانیان در برخی ایام هفته به مدارس و برگزاری نماز جماعت به دنبال رونق این فریضه الهی در سطح مدارس هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ظرفیت خیران مدرسه‌ساز نیز به کمک ستاد اقامه نماز آمده است، گفت: مجموعه کار‌هایی که در حوزه نماز دانش‌آموزی انجام می‌شود، کار‌های مبارکی است.

انتهای پیام

captcha