ترفندهای دشمن در مقابل مقاومت محکوم به شکست است
کد خبر: 3834411
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

ترفندهای دشمن در مقابل مقاومت محکوم به شکست است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آمریکا با توطئه اخیر خود تلاش کرد مسئله فلسطین را به نفع اسرائیل حل کند که رهبر معظم انقلاب آن را به جنایت تعبیر کردند اما همه ترفندهای دشمن در مقابل مقاومت محکوم به شکست است.

ترفندهای دشمن در مقابل مقاومت محکوم به شکست است

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 21 مردادماه در خطبه‌ نماز عید قربان اظهار کرد: پیشرفت و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی و نظامی نتیجه وجود رهبری شجاع و مدبر است.
وی افزود: آمریکا با توطئه اخیر خود تلاش کرد مسئله فلسطین را به نفع اسرائیل حل کند که رهبر معظم انقلاب آن را به جنایت تعبیر کردند اما همه ترفندهای دشمن در مقابل مقاومت محکوم به شکست است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: تقوا موجب مقاومت در مقابل شیاطین می‌شود و خداوند برای جامعه مقاوم نعمات خود را ارزانی می‌کند و به آنها عزت و پیشرفت می‌بخشد.
وی تاکید کرد: ایستادگی ایران در مقابل تحریم‌ها و سر فرود نیاوردن آن توهم ابرقدرت بودن آمریکا را در سطح جهان شکست داد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به وقایع اخیر منطقه اعلام کرد: پس از برخورد با کشتی متخلف انگلیسی در خلیج فارس و ناتوانی ناو جنگی این کشور در مداخله، امپراطوری دریایی انگلیس هم از بین رفت و شرکت‌ها دیگر با پرچم انگلیس تردد نمی‌کنند که این نشان دهنده عزت و قدرت کشورمان است.
وی با بیان اینکه دشمنان در حال جنگ اقتصادیو فرهنگی با کشور ما هستند، عنوان کرد: در این شرایط باید حرکت و تلاش بیشتری داشته باشیم و به رونق تولید کمک کنیم.
آیت‌االله حسینی شاهرودی افزود: پیروزی انسان بر نفس خود و شیطان دلیل عید خوانده شدن این روز است و امیدواریم همه در این امتحان‌های الهی سربلند بیرون بیایند.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع عید قربان امتحان شدن در آن است، یادآور شد: امتحان‌ها به شیوه‌های مختلف صورت می‌گیرد ما در مسائل اقتصادی و سیاسی امتحان می‌شویم.
انتهای پیام

captcha