کمک ۹ میلیارد تومانی مردم کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان
کد خبر: 3834459
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

کمک ۹ میلیارد تومانی مردم کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان

گروه فرهنگی ــ مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون ۹ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

کمک ۹ میلیارد تومانی مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، محمد اسلامی‌منش، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان روز گذشته، 21 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مردم نیکوکار استان در چهار ماهه نخست امسال ۹ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد به‌‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد عمومی طرح‌های مختلفی اجرا می‌کند، افزود: صندوق‌های صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، زکات، جمع‌آوری نذورات مردمی، احسان دانش‌آموزی و جمع‌آوری نذورات عید قربان از مهم‌ترین طرح‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان کمک‌های مردمی به این نهاد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: ۹۱۴ میلیون تومان از کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در سال جاری از صندوق‌های صدقات است که این مبلغ برای رفع نیازهای مددجویان شامل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می‌شود.

انتهای پیام

captcha