مشارکت ۱۲۰۰ نفری دانشجویان پیام نور همدان در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3837807
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

مشارکت ۱۲۰۰ نفری دانشجویان پیام نور همدان در جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان اظهار کرد: در میان سی استان از کل کشور که در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت ثبت‌نام کردند دانشگاه پیام نور استان همدان جایگاه سوم را از نظر آمار ثبت‌نامی دارد.

مشارکت 1200 نفری دانشجویان پیام نور همدان در جشنواره قرآن و عترتصفی‌الله صفایی، رئيس دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های این دانشگاه بستر مناسبی برای دانشجویان ایجاد شد تا خود را در معرض رقابت با سایر دانشجویان قرار دهند.

صفایی بیان کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه با هدف اعتدال اخلاق، دانش و ایمان، ارتقای بصیرت دینی، انس و الفت با قرآن کریم و سیره معصومین و تدبر در آموزه‌های قرآن کریم هرساله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور همدان در بین سی استان در این دوره از مسابقات با مشارکت 890 نفر از دانشجویان در بخش آوایی و کتبی جایگاه سوم کشوری را کسب کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان با اشاره به اینکه سال گذشته مسابقات ملی جشنواره قرآن و عترت در استان اصفهان برگزار شد، ابراز کرد: در بخش آوایی یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان حائز رتبه برتر شد.

صفایی بیان کرد: با توجه به اینکه مجری برگزاری این دوره از مسابقات در سطح کشوری استان کرمان است، برگزیدگان استانی هر رشته پس از ارسال آزمون شرکت‌کنندگان به‌صورت مصور به مرحله کشوری فراخوان می‌شوند.

صفایی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته دانشجویان برای افزایش سطح خود در مسابقات نیازمند کسب مهارت بودند، کلاس‌های آموزشی با اساتید مجرب از سوی کانون قرآن این دانشگاه برگزار شد، تصریح کرد: هرساله دانشگاه پیام نور استان همدان به متسابقین جشنواره قرآن و عترت این نوید را می‌دهد که اگر در افزایش سطح کیفی خود برای سرآمد شد در بین دیگر شهرها نیازمند کلاس‌های آموزشی ویا هرگونه هماهنگی هستند با ارسال درخواست مشکلات آنها مرتفع خواهد شد.

وی با بیان این که تمامی 14 مرکز و توابع دانشگاه پیام نور شهرستان‌های همدان در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، ابراز کرد: در کل استان همدان به همراه شهرستان‌ها 1200 نفر در بیست‌وسومین دوره از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور شرکت کرده که 890 نفر از آن‌ها در بخش معارفی و آوایی از دانشگاه پیام نور همدان است.

انتهای پیام

captcha