حاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری است
کد خبر: 3842146
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸

حاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری است

گروه معارف ــ استاد حوزه علمیه و دانشگاه اظهار کرد: خداوند در همه جا حتی در کفر جهانی مانند آمریکا و صهیونیست حاکم است، اما حاکمیتی که همراه با قهر است، چرا که خداوند بالفعل در تمامی موجودات و جهانیان حاکمیت دارد.

حاکمیت خداوند در کفر جهانی حاکمیت قهری استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد قائم‌ مقامی، از اساتید حوزه و دانشگاه، شامگاه گذشته در دومین شب از مراسم بزرگداشت آیت‌الله مدنی، دومین شهید محراب، اظهار کرد: خداوند در همه جا حاکمیت دارد، حتی در کفر جهانی مانند آمریکا و صهیونیست حاکم است اما حاکمیتی که همراه با قهر است چرا که خداوند بالفعل در تمامی موجودات و جهانیان حاکمیت دارد.
وی با تکید براینکه وقتی حکومت در دستان ظالم است هدف اصلی آن ها حاکم شدن بر افراد است افزود: باید بدانیم اگر حاکمیت آمریکا بر ما بر قرار باشد امکان این که در ظل حاکمیت آمریکا معنویت و عرفان داشته باشیم خیال باطلی است چرا که آمریکا با درون انسان ها هم کار دارد.
قائم‌ مقامی ادامه داد: پشتوانه حاکمیت‌ها را درون و باطن افراد جامعه است و هر حکومتی دارای عمق استراتژیک خاص خودش است، به این معنی که نیازمند عمق در جامعه است و عمق حاکمیت نیز نفوذ در عمق انسان‌ها است و تفاوتی هم بین حکومت اسلامی و استکبار ندارد.
وی تصریح کرد: حکومت‌ها به دنبال آن هستند که مردم را به رنگ خودشان در بیاورند و لذا امروز در شرایطی قرار داریم که اگر نتوانیم با حکومت طاغوت مبارزه نکنیم نمی‌توانیم خداوند را در درون خودمان حاکم کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین قائم‌ مقامی با بیان این که زیر سایه حکومت طاغوت نمی‌توان دین داشت، مگر اینکه با او مخالفت کنیم، خاطر نشان کرد: عالم عارف، اهل جهاد است، جهاد به این معنی که من برای از بین رفتن حاکمیت طاغوت باید تلاش و جهاد کنم و این چنین جهادهایی بود که سبب ایجاد افرادی همچون آیت‌الله مدنی گردید.
وی یادآور شد: علت اینکه عارفان بر حق و در راس آن امام خمینی(ره) اهل جهاد بوده و هستند این است که این افراد در گام اول در درون خود به جهاد پرداخته‌اند و به معرفت درونی رسیده‌اند و برای حفظ این معرفت درونی معتقد هستند که خداوند در جامعه باید حکومت کند.
این استاد حوزه و دانشگاه به نقشه‌های دشمن علیه اسلام اشاره کرد و گفت: توجه به این نکته ضروری است که چرا شیطان به دنبال علنی کردن گناه است و کشف حجاب یک گناه علنی است .
حجت الاسلام والمسلمین قائم مقامی بیان کرد: اگر می‌خواهید کشف حجاب کنید در خانه خودتان جلوی نامحرم کشف حجاب کنید، چرا این کار را به خیابان‌ها کشیده‌اید، دشمنان باطن جامعه و حکومت را نشانه گرفته‌اند و می‌دانند که مشاهده صحنه‌های کثیف جامعه را از درون خراب می‌کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) این درس را به همه ما دادند که معنای انتظار ظهور امام زمان این نیست که گوشه ای بشینیم و کاری انجام ندهیم و بگوییم که حضرت خود به خود ظهور خواهند کرد، بلکه توجه به معنویت و زمینه سازی ظهور از اصلی‌ترین اهداف امام(ره) بود.

حاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری است

حاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری استحاکمیت خداوند در کفر جهانی قهری است
انتهای پیام

captcha