مهلت ارسال مقاله به پنجمین همایش «مالی اسلامی» تمدید شد
کد خبر: 3844225
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
تا پایان مهرماه؛

مهلت ارسال مقاله به پنجمین همایش «مالی اسلامی» تمدید شد

گروه اقتصاد ــ مهلت ارسال مقاله به پنجمین همایش «مالی اسلامی» که دهم آذرماه سال جاری در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود تا پایان مهرماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ پنجمین همایش «مالی اسلامی» دهم آذرماه سال جاری در دانشگاه الزهرا (س) در سه محور اصلی بانک، بورس و بیمه برگزار خواهد شد.

محور اصلی این همایش «بازار مالی اسلامی - رونق تولید - چالش‌ها و راهکارها» است. در محور دیگری با عنوان «نقش بازار سرمایه در رونق تولید» مسائلی نظیر نقش ابزارهای مالی اسلامی در رونق تولیـد، آخرین دستاوردها، نقش نهادهای مالی اسلامی در رونق تولیـد، آخرین دستاوردها، جایگاه نظام رتبـه‌بندی اعتبـاری در تأمین مالی اسلامـی، بازار سرمایه اسلامی، کسب و کارهای نوظهـور و رونق تولیـد، بازار سرمایه اسلامـی و فین تک‌ها، فرصت‌ها و چالش‌ها، ظرفیت‌های بازار سرمایه در تحقق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، ابزارهای مالـی اسلامی، الزامات قانونی و استانداردهای گزارشگری مالی و سایر موضوعات مرتبط مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در محور «نقش بازار پول در رونق تولید» مسائلی همانند ابزارهای مالـی اسلامی و سیاست‌های پولی، الزامـات و راهکارها، نقش و جایگاه ابزارهای مالی اسلامـی در تحقق بانکداری بدون ربـا، الزامات و چارچوب‌های حاکمیت شرکتـی در بانکداری بدون ربـا، بررسی و آسیب‌شناسی فقهـی رمزارزهـا و کاربرد آن در نظام پولـی، بانکداری بدون ربـا و فیـن تک‌ها، فرصت‌ها و چالش‌ها، ظرفیت‌های بازار پول در تحقق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و سایر موضوعات مرتبط بررسی خواهند شد.

در محور «نقش بازار بیمه در رونق تولید» نیز موضوعات بیمه اسلامی (تکافـل)، مفاهیـم، الزامات و چالش‌ها، نقش بیمه اسلامـی در مدیریت ریسک بنگاه‌های تولیـدی و صادراتـی، بیمه اسلامی و فیـن تک‌ها، فرصت‌ها و چالش‌ها، بیمه اسلامـی و ضمانت اوراق تأمین مالی اسلامی، راهکارهای پیش رو، الزامات و چارچوب‌های حاکمیت شرکتـی در بیمه اسلامی، ظرفیت‌های صنعت بیمه در تحقق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و سایر موضوعات مرتبط، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مهلت ارسال چکیده مقالات: مهلت ابتدایی ارسال چکیده مقالات تا 1 مهر ماه 98 بود که با درخواست مخاطبان تا 10 مهرماه تمدید شد.مهلت ارسال مقاله کامل نیز تا 20 مهر ماه 98 بود که با درخواست مخاطبان تا پایان مهرماه 98 تمدید شد.

یادآور می‌شود دبیرخانه اجرایی همایش در تهران، بزرگراه شهید چمران، دانشگاه امام صاق(ع)، ساختمان مرکزی، انجمن مالی اسلامی ایران قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۵۱۱۸۶۰۱ تماس برقرار کرده یا به سایت www.iaif.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

captcha