تولید برنامه‌های تخصصی ویژه فضای مجازی
کد خبر: 3844495
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات تشریح کرد؛

تولید برنامه‌های تخصصی ویژه فضای مجازی

گروه فناوری اطلاعات ــ رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات از تولید برنامه‌های متعدد محتوایی در حوزه فناوری اطلاعات و نشر آن‌ها در فضای مجازی خبر داد.

تولید برنامه‌های تخصصی ویژه فضای مجازیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛ پوریا سیم‌چیt رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: فرهنگسرای فناوری اطلاعات در راستای ارائه خدمات ویژه خانواده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید محصول کاربردی و منطبق با نیازهای مخاطبان، اقدام به تولید برنامه‌های متنوع در استودیوی فرهنگسرای فناوری اطلاعات و نشر آن در سرویس‌های اشتراک ویدئو نظیر آپارات، تماشا، نماشا و اینستاگرام فرهنگسرا کرده است.

سیم‌چی به لزوم تولید برنامه های محتوایی برای مخاطبان فضای مجازی اشاره کرد و گفت: زندگی در کلان‌شهر تهران و عدم وجود وقت مناسب برای حضور فیزیکی در مراکز فرهنگی و بهره‌مندی عموم مردم ما را بر آن داشت تا با حضور اساتید متخصص و مجرب به تولید برنامه‌های مناسب و مورد نیاز مخاطبان اقدام کنیم و این برنامه‌ها مورد توجه بسیاری از مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون برنامه‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات تولید و نشر داده شده است و به صورت مستمر ادامه دارد. برنامه‌های تولیدشده عبارتند از: خودآگاهی در عصر اطلاعات، دنیای مجازی، امنیت اطلاعات، شهروند الکترونیک، مفاخر در قاب IT، رادیوی خود باشیم، آموزش استفاده از تلفن همراه ویژه سالمندان، دانستنی‌های ضروری حقوق در فضای مجازی، دوره آشنایی با برنامه‌نویسی بی‌زبان و نگاهی متفاوت به مودم.

رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات در پایان ضمن دعوت از اساتید و کارشناسان متخصص در حوزه فناوری اطلاعات برای تولید برنامه‌های مفید این حوزه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های تولیدشده توسط این مرکز به سرویس‌های اشتراک ویدئو در آپارات، تماشا و نماشا به نشانی itfarhangsara مراجعه داشته باشند. همچنین شهروندان محترم می‌توانند نیازهای خود را در مورد تولید برنامه‌های تخصصی در حوزه IT از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی itfarhangsara اعلام کنند. 

انتهای پیام

captcha