میزبانی مسجد جمکران از زائران با «کمیل عارفانه» و «ندبه انتظار»
کد خبر: 3848029
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

میزبانی مسجد جمکران از زائران با «کمیل عارفانه» و «ندبه انتظار»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته با برنامه‌های سخنرانی و مراسم دعا در قالب‌هایی همچون «کمیل عارفانه» و «ندبه انتظار» میزبان منتظران می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛  این مکان مقدس در روزهای پایانی هفته و منتهی به جمعه با برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی میزبان زائران و منتظران دولت موعود می‌شود.

بنابر این گزارش، در هفته جاری نیز میعادگاه منتظران از روز سه‌شنبه، ۱۶ مهرماه برنامه میزبانی خود را با آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز می‌کند.

در ادامه و در برنامه «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ حجت‌الاسلام والمسلمین خلج به سخنرانی پرداخته و سپس دعای پرفیض توسل با نوای مجتبی رمضانی قرائت می‌شود.

همچنین، این مسجد روز پنجشنبه، ۱۸ مهرماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن به استقبال زائران و مهدی‌باوران رفته و در ادامه و طی برنامه «کمیل عارفانه» حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور سخنرانی و دعای پرفیض کمیل را زمزمه می‌کند.

برنامه میعادگاه منتظران در روز جمعه، ۱۹ مهرماه با قرائت دعای شریف عهد از ساعت ۵:۱۵ آغاز می‌شود.

در ادامه و در مراسم «ندبه انتظار» ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین لاجوردی برای زائران به سخنرانی پرداخته و سپس منتظران دعای ندبه را با نوای اسلام میرزایی زمزمه می‌کنند.

قرائت زیارت شریف آل یاسین در عصر جمعه و از ساعت ۱۷:۳۰ پایان‌بخش برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران است.

جلال بیطرفان

انتهای پیام
captcha