زمان مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه‌ای به تعویق افتاد
کد خبر: 3867295
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

زمان مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه‌ای به تعویق افتاد

گروه مسابقات ــ مشاور فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از تعویق زمان برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن این سازمان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید عقیلی، مشاور فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: مقرر شده بود تا طبق روال معمول سازمان، مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن طی فصل پاییز برگزار شود که بنا به دلایلی به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مراحل شهرستانی و استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن سازمان برگزار شده است، گفت: تغییر مدیریتی سازمان یکی از دلایلی است که باعث به تعویق افتادن مسابقات مرحله منطقه‌ای شده است.

عقیلی با اشاره به اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات طی مردادماه سال جاری در استان‌های مختلف برگزار شد، تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با فراهم کردن امکانات لازم، مرحله منطقه‌ای مسابقات طی اواخر دی‌ماه و مرحله کشوری نیز بهمن‌ماه سال جاری برپا شود.

مشاور فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در پایان ابراز کرد: به زودی و با برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است، زمان دقیق و محل برگزاری مسابقات مرحله منطقه‌ای و کشوری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha