آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) برگزار می‌شود
کد خبر: 3875704
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
۱۴ بهمن‌ماه؛

آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ـ رئیس ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) از برگزاری آیین اختتامیه این دوره از مسابقات همراه با تجلیل از مقام علمی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در روز دوشنبه، چهاردهم بهمن‌ماه، خبر داد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رفیعی در نشست خبری جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی(ص) بیان کرد: اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی(ص) شامگاه دوشنبه، ۱۴ بهمن‌ماه، پس از نماز مغربین و در سالن قدس مجتمع جامع امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی(ص) با بیان این که در این دوره از مسابقات نیز همچون سنوات گذشته، از مقام علمی، قرآنی و حدیثی یکی از علما و فرهیختگان قرآنی تقدیر به عمل خواهد آمد، تصریح کرد: در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و حدیث جامعةالمصطفی(ص)، از خدمات قرآنی آیت‌الله مصباح یزدی و تلاش ایشان برای ارتقای معارف قرآنی طلاب جامعةالمصطفی(ص) و تأثیرگذاری در حوزه بین‌الملل قدردانی خواهد شد.

وی معرفی و تقدیر از خانواده قرآنی فعال در عرصه بین‌الملل را از دیگر بخش‌های اختتامیه این دوره از جشنواره بیان کرد و گفت: در اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و حدیث جامعةالمصطفی(ص)، از تلاش‌های خانواده «اختر رضوی» از هندوستان، به عنوان خانواده قرآنی و پرتلاش المصطفی(ص) تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی(ص) ادامه داد: حجت‌الاسلام اختر رضوی با تأسیس مؤسسه قرآنی، با سابقه بیست‌ساله، صد‌ها حافظ قرآن کریم تقدیم جامعه جهانی کرده و خدمات ارزشمندی به ساحت قرآن داشته است.

وی معرفی بانوی نمونه قرآنی را از دیگر بخش‌های اختتامیه این دوره از جشنواره قرآنی و حدیثی عنوان کرد و گفت: دهه فجر امسال در المصطفی(ص)، به عنوان دهه قرآنی معرفی و برنامه‌های متنوع قرآنی در همه مراکز المصطفی(ص) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در پایان با بیان این که در مراحل ابتدایی جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی، از طلاب المصطفی(ص) در امر داوری استفاده شده است، تصریح کرد: تلاش‌ها و اقدامات قرآنی در المصطفی(ص) می‌تواند در اعتلای فرهنگ قرآن راهگشا بوده، دستاورد‌های مذهبی و دینی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

انتهای پیام
captcha