تداوم بیمه فعالان قرآنی مشروط به عضویت در صندوق اعتباری هنر
کد خبر: 3896195
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

تداوم بیمه فعالان قرآنی مشروط به عضویت در صندوق اعتباری هنر

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، گفت: بیمه‌شدگان قرآنی که فاقد کد عضویت هستند برای تداوم بیمه تا پایان خردادماه امسال با مراجعه به سامانه صندوق اعتباری هنر نسبت به بارگذاری مدارک و معرفی‌نامه و دریافت کد عضویت اقدام کنند.

تداوم بیمه فعالان قرآنی مشروط به عضویت در صندوق اعتباری هنرحمیدرضاعشریه رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: تمامی بیمه‌شدگان قرآنی و مربیانی که تاکنون موفق به تکمیل مراحل عضویت در سامانه صندوق اعتباری هنر نشدند باید تا پایان خردادماه امسال با مراجعه به سامانه این صندوق به آدرس www.honarcredit.ir نسبت به بارگذاری مدارک و معرفی‌نامه اقدام کنند.

وی از ساماندهی وضعیت بیمه‌شدگان قرآنی استان مازندران خبر داد و افزود: ۵۴۴ فعال قرآنی استان از بیمه فعالان قرآنی بهره‌مند هستند.

 عشریه با بیان اینکه ۶۶ نفر از این تعداد بیمه تکمیلی شدند، اظهار کرد: فعالان قرآنی باید با تکمیل ثبت‌نام در صندوق اعتباری هنر و واریز حق عضویت به مبلغ ۲۰ هزار تومان، کد عضویت دریافت کنند، در غیر این صورت بیمه آن‌ها بعد از پایان خردادماه سال جاری قطع می‌شود.
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور در پی شیوع کرونا، بیمه‌شدگان قرآنی نیاز نیست برای دریافت معرفی‌نامه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند بلکه مراحل دریافت معرفی‌نامه از طریق اتوماسیون اداری انجام می‌شود و معرفی‌نامه با امضای مدیرکل ارشاد مازندران توسط پست به ادارات شهرستان محل سکونت متقاضی ارسال خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: بیمه‌شدگان مؤسسات شهرستان ساری برای دریافت معرفی‌نامه باید به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان قرآنی معرفی‌شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برای دریافت معرفی‌نامه به منظور عضویت در صندوق اعتباری هنر باید از طریق ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان محل سکونت خود اقدام کنند.

عشریه تاکید کرد: تمامی معرفی نامه‌های فعالان قرآنی برای بیمه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صادر می‌شود و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها نقش رابط را در این میان عهده‌دار هستند.

انتهای پیام
captcha